ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ м.ДОБРОПІЛЛЯ за 1 півріччя 2017 року

І. Доходи     

До зведеного бюджету м. Добропілля за 1 півріччя 2017 року надійшло 283241,3 тис. грн. податків, зборів та інших неподаткових платежів, у тому числі до загального фонду (без трансфертів) – 112489,9 тис. грн., що становить 101% планових призначень звітного періоду, до спеціального фонду – 21639,9 тис. грн. або 77,7% уточнених річних призначень. По міжбюджетним трансфертам виконання плану 1 півріччя поточного року з урахуванням змін склало 93,5%. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів по загальному та спеціальному фондам збільшилися на 17,8% або на 20295,6 тис. грн. По міжбюджетним трансфертам надходження у порівнянні з 1 півріччям збільшилися на 11,7%.

Загальний фонд

Доходи загального фонду за 1 півріччя 2017 року склали 112489,9 тис. грн., що до плану звітного періоду становить 101%. Найбільшу питому вагу в загальному фонді займає податок на доходи фізичних осіб (82,5%). За звітний період надходження склали 92822,2 тис. грн. при плані періоду 94420 тис. грн., або 98,3%. Невиконання планових призначень пояснюється припиненням сплати до бюджету податку платниками, які тимчасово були перереєстровані в Добропільській об’єднаній державній податковій інспекції з території, що непідконтрольна Україні (ПАТ «ДТЕК шахта Комсомолець Донбасу», ТОВ «Моспінське вугільне переробне підприємство»). Сума втрат по ним за поточний рік складає 20900,8 тис. грн. Однак, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року надійшло податку на доходи фізичних осіб на 4,7% більше, або на 4143,2 тис. грн. Збільшення надходжень податку відбулося за рахунок:

-         підвищення рівня мінімальної заробітної плати працівникам бюджетної сфери;

-         збільшення сплати дивідендів ТОВ «Зумекс ЛТД» в сумі 443 тис. грн.

Податку на майно в частині плати за землю за 1 півріччя поточного року надійшло 4595,2 тис. грн.: при плані звітного періоду 4059,9 тис. грн. виконання склало 113,2%. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження плати за землю збільшилися на 17,3%, або на 677 тис. грн. за рахунок застосування коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі, який становить на 01 січня 2017 року – 1,06.            

По податку на прибуток надходження склали 185,4 тис. грн., або 108,7% до плану звітного періоду. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися за рахунок збільшеної сплати податку КП «Добропільський ВКБ» на 70,4 тис. грн. та КП «Білозерськсервіс» на 21,8 тис. грн.

За 1 півріччя 2017 року надійшло до бюджету акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію підакцизних товарів на загальну суму 4414,7 тис. грн. при плані звітного періоду 3815,2 тис. грн., або виконання плану склало 115,7%.

Надійшло єдиного податку за звітний період поточного року 7634,7 тис. грн., або на 12,4% більше плану звітного періоду.

Додатковим джерелом наповнення доходної частини бюджету міста є проценти банку за розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету, які за 1 півріччя поточного року надійшли в сумі 1548,6 тис. грн.

По коду 22080400 „Надходження від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності” надходження склали 531,7 тис. грн., або 127,1% затвердженого плану звітного періоду.  

По коду 24060300 «Інші надходження» в бюджет надійшло 91,1 тис. грн., з них: повернення фінансування минулих років – 65,4 тис. грн., плата за користування місцем розташування рекламних засобів – 23,1 тис. грн.(платники ФОП Сасс Л.П., Цибульська О.В., Вальт О.А., Питовий Є.А., Стойчан Л.М., ТОВ «АТБ Маркет», за результатами перевірки контролюючих органів – 2,6 тис. грн.).

Спеціальний фонд

До спеціального фонду (з трансфертами) бюджету м. Добропілля за 1 півріччя  2017 року надійшло 21673,3 тис. грн., до відповідного періоду минулого року надходження збільшилися в 2,1 рази.

Основним джерелом надходжень спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ (92%). Звітні дані склали 19934,9 тис. грн., або 76,2% до уточнених річних планових призначень.          

Надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища склали    1586 тис. грн., або 101,3% річного обсягу, з них: надходження екологічного податку – 1575,3 тис. грн., збору за забруднення навколишнього природного середовища (сплата відстроченого за рішенням суду податкового боргу ДП «Добропіллявугілля») – 10,7 тис. грн. Виконання річного плану надходжень екологічного податку пояснюється прийняттям Закону України від 20.12.2016 року №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», яким збільшені ставки екологічного податку на 12%.

До бюджету розвитку надійшло 105,2 тис. грн., з них: надходження коштів від продажу землі – 37,2 тис. грн., коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 67,9 тис. грн., кошти від відчуження майна комунальної власності – 0,1 тис. грн.

Надходження коштів до цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування у 1 півріччі поточного року склали 13,8 тис. грн.

Стан недоїмки по платежах до бюджету

Обсяг податкового боргу по м.Добропілля станом на 01.07.2017 склався в сумі  541,3 тис. грн., що більше ніж на початок року на 14,5% або на 68,6 тис. грн. Заборгованість виникла по платежам: податку на доходи фізичних осіб – 77,3 тис. грн., єдиному податку – 147,1 тис. грн., платі за землю – 251,8 тис. грн., акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 0,8 тис. грн., податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів – 23,8 тис. грн. та адміністративним штрафам та іншим санкціям – 40,5 тис. грн.

Крім того, має місце недоїмка по коду 22080400 «Надходження від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності». Станом на 1 липня поточного року заборгованість по орендній платі зменшилася в порівнянні з заборгованістю на початок року на 19,3 тис. грн. і складає 163,8 тис. грн. Найбільша сума заборгованості залишається по ТОВ «Донбас-Люкс» - 129,4 тис. грн., ФОП Лаунбраун В.Е. – 9,9 тис. грн., ФОП Мілевська Г.В. – 6,5 тис. грн., ФОП Горенков Е.В. – 0,8 тис. грн. Однак, по ТОВ «Донбас-Люкс» рішенням Господарського суду Донецької області від 25.02.2016 по справі №905/3628/15 позовні вимоги Добропільської міської ради щодо сплати заборгованості задоволені, по ТОВ «Абрис Плюс» порушено провадження у справі №905/435/17 (ухвала Господарського суду Донецької області від 22.02.2017) за позовом Костянтинівської місцевої прокуратури про стягнення заборгованості та скасування договору оренди.

ІІ. Видатки та заборгованість

Виконання бюджету м. Добропілля по видатках становить 281623,9 тис. грн. (або 53,4 % річних призначень з урахуванням змін), у тому числі по загальному фонду – 247957,2 тис. грн. (53,4 %), спеціальному – 33666,7 тис. грн. (53,5%).

Із загальної суми проведених видатків загального фонду бюджету м.Добропілля без трансфертів на утримання установ соціально-культурної сфери міста спрямовано 134682 тис. грн. (питома вага – 60,6%), на соціальний захист – 69004,3 тис. грн. (31%), на утримання органів місцевого самоврядування – 11520,2 тис. грн. (5,2%), на видатки житлово-комунального господарства – 6067 тис. грн. (2,7 %), на інші видатки – 944,5 тис. грн.(0,5 %).

Структура видатків загального фонду за економічною класифікацією складається із видатків на оплату праці – 56,6%, на медикаменти та перев’язувальні матеріали – 0,4 %, на продукти харчування – 1,6%, на енергоносії – 6,3%, на соціальне забезпечення – 29,7%. Видатки на утримання закладів культури, фізкультури і спорту зросли в порівнянні з відповідним періодом минулого року в зв’язку із прийняттям до комунальної власності декількох галузевих об’єктів.

Спеціальний фонд виконано на 53,5% до затверджених на рік показників з урахуванням змін. Кошти бюджету розвитку виконані у обсязі 13392,6 тис. грн. (38,5% планових річних призначень), місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища освоєні у обсязі 502,7 тис. грн. (31,9%). По власним надходженням бюджетних установ виконання планових показників становить 19771,4 тис. грн., або 74,5% до затверджених бюджетних призначень з урахуванням змін.

Державне управління (ТКВКБМС 0100)

На утримання органів місцевого самоврядування на 2017 рік заплановано 19055,3 тис. грн. План з урахуванням змін на рік складає 25151,2 тис. грн., план на звітний період – 13136,1 тис. грн. Загальна сума змін становить 6095,9 тис. грн. за рахунок вільного залишку, внесення змін до доходів бюджету, зменшення обсягу видатків на інші функції бюджету.

Виконання складає 11520,2 тис. грн., або 87,8% планових призначень поточного періоду. В загальній сумі видатків видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 81,2%, енергоносії – 3,5%, інші поточні видатки – 15,3%.

На балансі органів місцевого самоврядування знаходяться 16 автомобілів та 1 орендується. Касові видатки на утримання транспорту становлять 607,7 тис. грн., фактичні – 598 тис. грн., з них: заробітна плата з нарахуваннями водіям – 268,5 тис. грн. (питома вага 44,9%), утримання транспортних засобів – 298,5 тис. грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення позачергових виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів не надходила.           

Загальна сума запланованих видатків по спеціальному фонду з урахуванням змін – 9463,9 тис. грн., виконання становить 2939 тис. грн. або 31,1% планових призначень.

За власними надходженнями спеціальний фонд формується від послуг РАЦСу, здачі в оренду приміщень, основних засобів, від реалізації майна. На звітну дату касові видатки становлять 100,9 тис. грн., або 38,5% плану на рік. За рахунок залишків коштів у сумі 14,9 тис. грн. придбані сканер, багатофункціональний пристрій та будівельні матеріали.

Доходи від послуг РАЦСу – 5,1 тис. грн. спрямовані на придбання канцтоварів, бланків, паперу, журналів реєстрації та госптоварів.

Доходи від оренди – 79,5 тис. грн. спрямовані на придбання канцтоварів, штампів, стендів, бланків, паперу, госптоварів, запчастин, палива, комплектуючих до комп’ютерної техніки, ремонт та заправку картриджів, страхування цивільно-громадської відповідальності, програмне забезпечення, послуги інтернету, ремонт автомобіля, публікації в газеті, обслуговування теплолічильника, сплати податку на землю.

Доходи від реалізації майна – 1,4 тис. грн. (дрантя та деревина) переданого відділу освіти.

Майно, яке здається в оренду:

-     Добропільською міською радою – приміщення їдальні, кабінети адмінбудинку;

-    Білицькою міською радою – службові приміщення, 2 сміттєвози, вантажна газель, основні засоби, пасажирський мікроавтобус, трактор, бульдозер;

-     Білозерською міською радою – приміщення автостанції, сміттєвоз;

- Новодонецькою селищною радою – службові приміщення, 2 трактори, ліктьовий підйомник.

Благодійні внески, гранти та дарунки за звітний період надійшли в звітному періоді у сумі 2561,6 тис. грн. – від Добропільської міської ради виконкомам Білицької, Білозерської міських та Новодонецької селищної рад, відділу освіти, фінансовому управлінню передані автомобілі, шини та легкосплавні диски.

На звітний період за рахунок бюджету розвитку заплановані видатки капітального характеру у сумі 6640,3 тис. грн., виконання склало 276,4 тис.грн. або 4,2%. Кошти витрачені на придбання комплекту меблів, системних блоків; коригування проектно-кошторисної документації по Центру надання адміністративних послуг, капітальний ремонт даху адмінбудівлі. Кошти не освоєні через проведення процедури закупівлі та ненадання акту виконаних робіт.

На звітну дату штатна чисельність органів місцевого самоврядування складає 192 од., в тому числі Добропільської міської ради – 150 одиниць: 29 - апарату міської ради та її виконавчого комітету, 42 - виконавчих органів ради, 2 - відділу культури і туризму, 54 - управління соціального захисту населення, 16 - фінансового управління, 6 - відділу освіти, 1 - відділу охорони здоров’я; виконавчого комітету Новодонецької селищної ради – 11 од., виконкому Білицької міської – 16 од. та виконкому Білозерської міської ради – 15 од. В порівнянні з початком року збільшилася штатна чисельність на 1 одиницю - згідно з рішенням Добропільської міської ради від 22.03.2017 №7/23-8 введена 1 шт.одиниця прибиральниці в апараті Добропільської міської ради та її виконавчому комітеті. На звітну дату вакантні 8 посад.

Освіта (ТКВКБМС 1000)

На 2017 рік по загальному фонду на освіту заплановані видатки у сумі 165387 тис. грн., план з урахуванням змін склав 166366,9 тис.грн., в тому числі на І півріччя – 98769,8тис.грн. Касові видатки склали 85834,4 тис. грн., або 86,9% плану з урахуванням змін на 1 півріччя. Протягом звітного періоду вносилися зміни до плану: збільшено за рахунок внесення змін за рахунок вільного залишку на 1256,6 тис.грн. (в т.ч. залишку освітньої субвенції на початок року 232,8 тис.грн.); за рахунок надходження трансфертів з державного бюджету на 1941,2 тис.грн.; зменшено і направлено на інші функції 2217,9 тис.грн.

Уточнений обсяг запланованих видатків загального фонду за рахунок освітньої субвенції на 1 півріччя складає 39005,8 тис.грн., фактично надійшло 39005,8 тис.грн., використання (каса) склало 36076,2 тис.грн., або 92,5%. Субвенція з державного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами при плані на поточний період 1051,2 тис.грн. надійшла і була використана у повному обсязі.

Фактичні видатки на харчування (по загальному та спеціальному фондах) склали 3336,5 тис. грн. Вартісні показники становлять:

- по дитячим дошкільним закладам 18,76 грн. при запланованих 19,26 грн.;

- загальноосвітнім школам харчування учнів 1-4 класів – 6,62 грн. при плані 7 грн.,  

- пільгової категорії учнів – 7,96 грн, планувалося по 8,76 грн.,

- школі-інтернату – 33,66 грн. при плані 36,02 грн. за 1 діто-день.

- в пришкільних таборах – 20,32 грн. при запланованих 21,50 грн.

Зменшенню вартості харчування в дитячих та загальноосвітніх закладах сприяло використання у першому кварталі залишків продуктів харчування на початок року.

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» при запланованих видатках у сумі 702,1 тис. грн. витрачено 607 тис.грн., або 86,5%.

По коду 1220 «Інші освітні програми» видатки склали 150,8 тис.грн. На виконання програми «Кадри охорони здоров’я» витрачено 13,5 тис.грн. на навчання 1 студента; на виплату стипендій обдарованим дітям 25,2 тис.грн.; транспортні послуги на перевезення дітей пільгової категорії в оздоровчий табір міста Святогірськ 30,1 тис.грн., придбання подарунків обдарованим дітям 78,2 тис.грн., інші витрати (відрядження), пов’язані з проведенням шкільних олімпіад, 3,8 тис.грн.

Видатки на видачу одноразової допомоги 5 дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 2017 році виповнюється 18 років, склали 9,1 тис.грн.(5чол.*1810 грн.).

План по видатках з урахуванням змін за спеціальним фондом складає 19543,5 тис. грн. (4388,8 тис.грн. - залишок освітньої субвенції). Касове виконання – 60,4% до річного плану.

Проведені видатки бюджету розвитку: придбані предметні кабінети, акустична система і комплекти мультимедійного обладнання (за рахунок залишку освітньої субвенції) – 4099,7 тис.грн; проведені капітальні ремонти (спортивного майданчику, футбольного поля, системи опалення, м’якої покрівлі, заміна вікон та інше), виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення експертизи – 3104,6 тис.грн.; видатки на будівництво (спортивного майданчика, основи міні футбольного поля, пішохідних доріжок) – 445,6 тис.грн. (в тому числі за рахунок субвенції з обласного бюджету 300тис.грн.); придбання обладнання і предметів довгострокового користування (насосів, телевізору) -82,9 тис.грн.

За рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків отримано: будівельні матеріали, дитячо-ігрове обладнання, спортивне обладнання, гігієнічні набори, гардини, пилосос, шкільна дошка, принтер, література, паливо, сценічні костюми та інше, всього на 916 тис.грн.

По закладам освіти штатна чисельність на 01.01.2017 становила 1991 шт.од., штатна чисельність на 01.07.2017 становить 1984,5 шт.од. В першому кварталі відбулися зміни в мережі по позашкільним закладам освіти, а саме, зменшено чисельність по освітньо - культурному центру на 6,5 шт.од. у зв’язку із передачею їх до відділу культури (рішення Добропільської міської ради від 15.02.2017 № 7/22-30).

Охорона здоров’я (ТКВКБМС 2000)

Планові призначення з урахуванням змін склали 78058,6 тис. грн., план на звітний період – 41782,8 тис. грн. Касові видатки по галузі – 38279,7 тис. грн., або 91,6 % до плану поточного періоду з урахуванням змін, фактичні - 39599,7 тис. грн., або 94,8 %. Питома вага захищених статей - 95,6 %.

По КЕКВ 2220 “Медикаменти та перев’язувальні матеріали” річні планові призначення (з урахуванням програмних заходів) становлять 2560,2 тис. грн., на звітний період – 1709,3 тис. грн. Виконання склало 1298,4 тис. грн. або 76 % до поточного плану з урахуванням змін, фактичні видатки – 2667 тис. грн. На низький відсоток виконання вплинуло використання залишків медикаментів на початок року.

При ліжковому фонді у 310 ліжок норма на медикаменти стаціонару запланована у сумі 10 грн., ветеранські – 65 грн. Фактично вартість одного ліжко-дня стаціонару склала 17,93 грн., ветеранського ліжка – 43,39 грн. Виконання плану ліжко-дня в стаціонарі склало 99,4%.

При ліжковому фонді у 145 денних ліжок норма на медикаменти запланована по 1 грн. Фактична вартість одного ліжко-дня склала 2,79 грн. Виконання ліжко-дня по денному стаціонару склало 109,3%.

Амбулаторні відвідування в лікарні виконані на 90,9%, фактична вартість амбулаторного відвідування склала 2,63 грн. Стоматологічні відвідування заплановані по 3,64 грн., фактична вартість – 4,97 грн. Виконання по стоматологічним відвідуванням склало 117,7 %.

По КЕКВ 2230 “Продукти харчування” річні планові призначення (з урахуванням програмних заходів) заплановані у сумі 730,3 тис. грн., на звітний період – 454,4 тис. грн. Касові видатки склали 95,3 % до плану на поточний період або 433 тис. грн., фактичні видатки – 663,1 тис. грн. Видатки на 1 ліжко-день, враховуючи 3-х разове харчування, у звичайному стаціонарі заплановані по 3,95 грн., факт – 7,80 грн. (використані залишки продуктів харчування). Ветеранські ліжка заплановані по 55 грн., факт – 50,46 грн. Середня вартість 1 ліжко-дня склала 8,51 грн. Харчування донорів заплановано по 36 грн., факт – 36 грн. (347 чол.). Спеціальним харчуванням забезпечені 2 дитини, хворі на фенілкетонурію, на 166,5 тис. грн., молочними сумішами забезпечено 15 дітей, надані продуктові набори 29 хворим на туберкульоз, в т.ч. 10 мешканцям Добропільського району. Низький відсоток виконання по продуктах харчування пояснюється використанням залишків продуктів харчування на початок року.

По коду 2730 «Інші виплати населенню» річні призначення складають 2560,9 тис. грн., на період – 1306 тис. грн. Касові і фактичні видатки складають 515,9 тис. грн., або 39,5% до плану на період. За звітний період 589 громадян пільгової категорії отримали медикаменти за рецептами лікарів; безоплатним зубопротезуванням забезпечено11 громадян пільгової категорії. Низький відсоток виконання по безкоштовних рецептах склався у зв’язку з тим, що не надані рахунки для сплати за видачу медикаментів пільговій категорії населення за червень. По субвенціям з державного бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворінь не освоєння коштів у повному обсязі пояснюється тим, що аптеки не мають асортименту ліків, що вказані в переліку МОЗ України від 03.04.2017р. №360 «Про затвердження Реєстру лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню». Субвенція з державного бюджету на лікування хворих на цукровий діабет не використана в повному обсязі у зв’язку із тим, що звіт про використання коштів за червень не надано аптекою та використанням залишків інсуліну.

По спеціальному фонду заплановані доходи та видатки від надання платних послуг установами охорони здоров’я, оренди майна та від реалізації майна, благодійних внесків, грантів та дарунків у сумі 3968,4 тис. грн. Станом на звітну дату надійшло доходів на суму 2661,7 тис. грн. Видатки склали 2128,4 тис. грн.

В межах бюджету розвитку заплановані видатки у сумі 1700 тис. грн., касові видатки склали 1246,6 тис. грн., або 73,3 %.(в зв’язку з відмовою підрядника у виконанні робіт по встановленню томографа)

Соціальний захист та соціальне забезпечення (ТКВКБМС 3000)

По галузі “Соціальний захист та соціальне забезпечення” при затвердженому плані на звітний період з урахуванням змін (по загальному фонду) – 70203,5 тис.грн. призначення виконані у розмірі 69004,3 тис. грн. або на 98,3%. В загальній сумі видатки, які фінансуються за рахунок субвенцій з державного бюджету на соціальні допомоги, пільги та субсидії для населення, складають 64732,3 тис.грн. або 93,8%.

Відшкодування видатків з пільг та субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг проводяться як шляхом централізованих розрахунків з підприємствами-надавачами послуг, так і грошовими коштами. Протягом І півріччя 2017 року по енергосубвенції проведено видатків на суму 29589,7 тис.грн., що складає 100% до плану з урахуванням змін звітного періоду. З них – 10891,6 тис.грн. централізованим способом (36,8%), 18698,1тис.грн. – грошовими коштами (63,2%).

На виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу за січень-червень 2017 року надійшло 34887,1 тис.грн., касові видатки – 34879,9тис.грн., що складає 100% до плану з урахуванням змін на звітний період.

Видатки з надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу протягом звітного періоду проведені на суму 262,8 тис. грн., або на 100% до плану з урахуванням змін.

По КПК 3190 надаються пільги інвалідам по зору І, ІІ груп та дітям-інвалідам по зору до 18 років. Протягом звітного періоду за рахунок коштів обласного бюджету надано пільг на оплату житлово-комунальних послуг і палива 35 особам на суму 25,9 тис.грн.; за рахунок місцевого бюджету надані пільги на оплату послуг зв’язку 24 особам на суму 7 тис.грн.

Протягом січня-червня 2017 року за рахунок місцевих бюджетів проведено видатків:

–        виплачено щомісячну стипендію особі, якій виповнилося 100 років – 0,6 тис.грн.,

–        надано матеріальну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 18,1 тис.грн.,

–        21 учаснику бойових дій в Афганістані виплачена матеріальна допомога на суму 16,3 тис.грн.,

–        надано соціальних послуг на суму 89,9 тис.грн.,

–        оплачено пільговий проїзд один раз на рік громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 1,8 тис.грн.,

–        надано пільг окремим категоріям громадян з послуг зв’язку – 33,2 тис.грн.,

–        проведено компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян – 200 тис.грн.,

–        проведено поховання 4 безрідних осіб;

–        надано різного роду матеріальних допомог на суму 17 тис.грн.

На організацію та проведення громадських робіт протягом звітного періоду витрачено 29,2 тис.грн., з них 14,6 тис.грн. – кошти Добропільського міського центру зайнятості, 14,6 тис.грн. – кошторисні призначення управління соціального захисту населення. Протягом звітного періоду до громадських робіт було залучено 8 осіб.

Підтримка міських рад ветеранів за кодом 3202 «Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість» склала 125,4 тис.грн. (утримання 3,5 шт.од., канцелярія, листівки, матеріальна допомога ветеранам до 30 річчя ветеранської організації та до Дня Перемоги), фінпідтримка Добропільському міському відділенню Української спілки в’язнів-жертв нацизму – 7,5 тис.грн. (оплата послуг теплопостачання, канцелярія, матеріальна допомога для контингенту).

На утримання територіального центру витрачено 960,3тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальній сумі проведених видатків складає 97,2%, енергоносіїв – 0,7%, інших видатків – 2,1%. По спеціальному фонду терцентру видатки складають 3 тис.грн. (заробітна плата з нарахуваннями соціальних робітників).

На утримання Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів витрачено 607,2 тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальній сумі проведених видатків складає 87,1%, енергоносіїв – 1,6%, інших видатків - 11,3%. По спеціальному фонду за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків видатки склали 3,1 тис.грн. (новорічні подарунки – 2,6тис.грн., бензин – 0,5 тис.грн.).

На звітний період 2017 року кошти на утримання Центру соціально-психологічної реабілітації дітей по КПК 3111 по загальному фонду заплановані у розмірі 1626 тис.грн., виконання склало 1600,6 тис.грн., або 98,4%. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями – 74,5 %, енергоносії – 6,7 %, харчування – 13,7 %, інших видатків – 5,1 %. По спеціальному фонду касові видатки складають 30,7 тис.грн., з них на придбання матеріалів - 15 тис.грн. (одяг, взуття, миючі засоби, засоби гігієни, велосипед), на продукти харчування – 15,7 тис.грн. (кондитерські набори, продукти харчування в натуральній формі).

Видатки на утримання 8 шт. одиниць працівників Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на звітний період заплановані у сумі 304,9 тис. грн., виконання  склало 280,2 тис. грн., або 91,9%. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями – 92,4%, енергоносії – 2,2 %, інші видатки – 5,4 %. По спеціальному фонду за рахунок безоплатного надходження у вигляді пожертви від громадської організації отриманий автомобіль на суму 316,8 тис. грн..

По КПК 3141 протягом звітного періоду видатків проведено на 59,8тис.грн.: з них придбання сувенірів та призів для проведення заходів з виконання молодіжних програм – 39,8 тис.грн., розміщення інформації соціальної спрямованості – 20 тис.грн.

По КПК 3160 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» видатки складають 196,9 тис.грн. За рахунок місцевого бюджету придбано 25 путівок на оздоровлення дітей пільгових категорій.

На прийомні сім’ї протягом звітного періоду за рахунок субвенції з державного бюджету витрачено 607 тис.грн. Проводилась виплата 8 сім’ям, в яких виховується 23 дитини.

Житлово– комунальне господарство

По галузі «Житлово-комунальне господарство» (загальний фонд) затверджений план на рік з урахуванням змін складає 10034,9 тис. грн., на звітний період – 8371,5 тис. грн., виконання (каса) - 6067тис. грн. або 72,5 % до поточного плану. Виконання видаткової частини складається наступним чином:

По коду 6010 «Забезпечення надійного та безперебійного функціонування житлово-експлуатаційного господарства» річні планові призначення становлять 332,1 тис.грн., виконання складає 293,2 тис.грн., або 88,3%: придбані матеріали для ремонту житлового фонду (цемент, пісок, шифер), видалені аварійні дерева на прибудинкових територіях, придбані контейнера для збору твердих побутових відходів.

По коду 6052 «Забезпечення функціонування водопровідно-каналізаційного господарства» план на звітний період складає 28 тис. грн., виконання – 100%, придбані кільця (плити перекриття) колодязів.

По коду 6060 «Благоустрій міст, сіл, селищ» заплановано з урахуванням змін на рік 9674,8 тис. грн., на поточний період – 8011,4 тис. грн. Виконано робіт з благоустрою на суму 5745,8 тис. грн. або 71,7%.

За звітний період виконані наступні види робіт з благоустрою:

-     зовнішнє освітлення: оплата електроенергії, зарплата робітникам, утримання та ремонт ліній, придбання ламп, кронштейнів, частин для світильників та освітлювального обладнання, технічне обслуговування – 2018,6 тис. грн.;

-     ліквідація несанкціонованих звалищ, в т.ч. оплата робітникам за договорами – 230,1 тис. грн.;

-     поточний ремонт та утримання доріг – 748,7 тис. грн.;

-     заходи з озеленення: видалення сухостою – 848,8 тис. грн.;

-     утримання парку – 27,3тис. грн.;

-     утримання світлофорів та малих архітектурних споруд – 14,3тис. грн.;

-     фінансова підтримка КП «Добропільський міський транспорт» на утримання та поточний ремонт доріг, зарплату працівникам з благоустрою, поточний ремонт зупинки, тротуарних доріжок, придбання запчастин та паливо-мастильних матеріалів, інвентарю, спецодягу робітникам , бордюрного каменю – 1751,3 тис. грн.;

- фінансова підтримка КП «Добропільська служба єдиного замовника» на оплату праці робітникам з благоустрою, утримання міського парку, полігону,кладовища та на придбання контейнерів для збору ТПВ – 336,8 тис. грн.

По коду 6000 «Житлово-комунальне господарство» за спеціальним фондом в межах бюджету розвитку та відповідно до програмних заходів план з урахуванням змін на рік склав 3803,8 тис. грн., на період – 3553,8 тис. грн., касові видатки – 1610,4 тис. грн., що складає 45,3% до плану на поточний період.

По коду 6021 «Капітальний ремонт житлового фонду» заплановано на рік 2060 тис. грн., на поточний період – 1810 тис. грн., касові видатки склали 482,6 тис. грн. або 26,7% плану поточного періоду. Кошти не використані КП «Добропільська служба єдиного замовника» у зв’язку з оформленням проектно-кошторисної документації.

По коду 6022 «Капітальний ремонт житлового фонду об`єднань співвласників багатоквартирних будинків» заплановано на рік 1019,8 тис. грн., на поточний період –  1019,8 тис. грн., касові - 403,8 тис.грн., або 39,6 %. Триває оформленням проектно-кошторисної документації.

По коду 6060 «Благоустрій міст, сіл, селищ» на рік і поточний період заплановані у сумі 664 тис. грн., виконання склало 100%. Придбані предмети довгострокового користування для забезпечення благоустрою міст (зупинки, лави, газонокосарки, альтанка, стовпи). В межах власних надходжень (гранти та дарунки) на баланс виконкому Добропільської міської ради оприбутковані дорожні світильники та об’єкт зовнішнього освітлення алеї на суму 1361,2 тис. грн.

По коду 6130» Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об’єднань та інших підприємств, установ та організації житлово-комунального господарства» заплановані та виконані роботи з капітального ремонту гуртожитків - 60 тис.грн.

Культура і мистецтво (ТКВКБМС 4000)

Планові призначення по загальному фонду поточного періоду з урахуванням змін склали 10367,8 тис.грн., виконання (каса) – 8842,1 тис.грн., або 85%. Питома вага захищених статей в загальній сумі проведених видатків - 84%.

Спеціальний фонд сформований за рахунок батьківської плати за навчання; передачі в оренду приміщень; доходів від здачі у прокат музичних інструментів, коштів бюджету розвитку та доходів, що отримують бюджетні установи для виконання цільових заходів.

По спеціальному фонду план на рік з урахуванням змін 5460,6 тис.грн. Протягом звітного періоду вносилися зміни до плану: збільшені планові показники за рахунок внесення змін за рахунок вільного залишку та субвенції з обласного бюджету на створення молодіжних центрів. Фактичне виконання становить 4345,1 тис.грн., або 79,6% річних призначень з урахуванням змін, в тому числі зарплата з нарахуваннями 1735,2 тис.грн.

Капітальні видатки проведені у сумі 2497,5 тис.грн. Проведена підписка на періодичні видання та придбані книги, комп’ютерна техніка, музична апаратура, проектор, механізм для сцени та сценічна одежа; отримано безоплатно книжки для поповнення бібліотечного фонду від Краматорської міської публічної бібліотеки ім. Горького, основні засоби (сцена) та частина майна освітньо-культурного центру, відеокамера в ДМШ № 2 м.Білицьке, відео проектор і фотокамера в Центр культури і дозвілля м.Білозерське; виготовлені проектно-кошторисна документація на ремонт частини приміщення в ЦБС та ремонт Центру культури та дозвілля м.Білозерське; від громадської організації «Центр муніципального розвитку міста Добропілля» отримано транспортний засіб; придбані та встановлені теплолічильники в Центрах культури та дозвілля м.Добропілля та м.Білозерське. За рахунок запланованих у 2017 році коштів утримуються централізована бібліотечна система (6 філій), 3 дитячі музичні школи, 2 будинки культури та централізована бухгалтерія. Кількість ставок станом на 01.07.2017 року становить по загальному і спеціальному фондах 259,25. У порівнянні з початком року штатна чисельність збільшилась на 11 ставок у зв’язку із передачею їх від закладу освіти. На звітну дату вакантні 8,5 ст.

Засоби масової інформації (ТКВКБМС 7200)

На фінансову підтримку редакції газети “Новий шлях” по загальному фонду у             1 півріччі заплановано 15 тис. грн., виконання (каса) склало 15 тис. грн. Видатки використані на друк газети.

Видатки по спеціальному фонду не планувались та не проводились.

Фізична культура і спорт (ТКВКБМС 5000)

За рахунок коштів міського бюджету утримуються дитячо-юнацька спортивна школа відділу освіти, центр фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх”, заплановані видатки на виплату стипендій провідним спортсменам міста та на проведення спортивних заходів.

Планові призначення по загальному фонду на 1 півріччя 2017 року з урахуванням змін склали 2239,9 тис.грн., виконання (каса) – 1725,8 тис.грн., або 77%. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 66%, енергоносії 15%, інші видатки 19%.

По коду 5011 „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту” при плані на звітний період 107 тис.грн. касові видатки на проведення спортивних змагань склали 70,4 тис.грн. Фактично проведено 29 спортивних заходів. Недовиконання склалося у зв’язку з перенесенням частини спортивних заходів на липень-вересень 2017 року.

По коду 5012 «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з не олімпійських видів спорту» при плані на звітний період 12 тис.грн. касові видатки склали   3,1 тис.грн. Прийнято участь у 3 заходах з черлідингу. Недовиконання склалося у зв’язку з перенесенням спортивних заходів на липень-вересень 2017 року.

По коду 5031 „Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл” фактичні видатки загального фонду склали 447,8 тис.грн., або 77% від плану з урахуванням змін на звітний період, в тому числі: заробітна плата з нарахуваннями складають 87%, енергоносії 2,1%, інші видатки 10,9%.

Спеціальний фонд сформований за рахунок бюджету розвитку та благодійних внесків, грантів та дарунків. По спеціальному фонду план на рік з урахуванням змін та касові видатки складають 20,5 тис.грн. Отриманий від батьків плазмовий телевізор та придбано спортивний інвентар.

По коду 5062 «Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні» фактичні видатки загального фонду склали 51,5 тис.грн. та направлені на виплату стипендій провідним та перспективним спортсменам міста (5 стипендій по 200грн.*6 місяців, 3 стипендії *400 грн.*6місяців).

По спеціальному фонду видатки у 1 півріччі склали 659,3 тис.грн. – згідно розпорядження від 01.06.2017 року «Про передачу будівель з балансу КП «Новодонецьксервіс» на баланс Новодонецької селищної ради» прийнято будівлю палацу спорту.

По коду 5061 „Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх” та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону” утримується комунальна фізкультурно-оздоровча установа „Добропільський центр фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх”, основним видом діяльності якого є нетрадиційні види спорту і масова фізична культура серед населення. Фактичні видатки загального фонду на утримання Центру склали 1153 тис. грн., в тому числі зарплата з нарахуваннями 65,6%, енергоносії 21,4%, інші видатки 13%.

Спеціальний фонд сформований за рахунок бюджету розвитку та доходів, що отримують бюджетні установи для виконання цільових заходів. План на рік з урахуванням змін складає 921,9 тис.грн., план на звітний період з урахуванням змін – 727 тис.грн. Касові видатки проведені на загальну суму 714,5 тис.грн., в тому числі по цільових заходах на суму 389,8 тис.грн. – заробітна плата з нарахуваннями, придбання тепло лічильників – 42 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на капремонт палацу спорту м.Білозерське та плавального басейну м.Добропілля – 282,6 тис.грн.

Кількість ставок на 01.07.2017 року становить 62,5 ст. На звітну дату вакантні 2,5 ставки.

В спеціальному фонді в межах бюджету розвитку по ТКВКБМС 6310 „Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території” видатки з урахуванням змін на 1 півріччя заплановані у сумі 2255,6 тис.грн. Касові видатки у звітному періоді склали 979,7 тис.грн. або 43% до звітного періоду: будівництво дитячих спортивних майданчиків - 390 тис.грн., реконструкція зовнішнього освітлення – 230,8 тис.грн., будівництво футбольного поля (завершення) – 108,9 тис.грн., будівництво ліній зовнішнього освітлення – 225,1 тис.грн, 8,3 тис.грн. – проектно-кошторисна документація та експертиза на будівництво спортмайданчика в м.Білицьке, 16,6 тис.грн. – коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «реконструкція вуличного освітлення у м.Білозерське».

Не використані планові призначення з причини відсутності проектно-кошторисної документації та актів виконаних робіт.

По ТКВКБМС 6324 «Будівництво та придбання житла для окремих категорій населення» видатки спеціального фонду заплановані у сумі 1470 тис.грн., в тому числі 735 тис.грн. субвенція з обласного бюджету на придбання житла для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа. Касові видатки не проводились. Проведено конкурс (розкриття пропозицій) на придбання квартир 27.06.2017 року.

По ТКВКБМС 6430 «Розробка схем та проектних рішень масового застосування» заплановані видатки на рік з урахуванням змін 438,5 тис.грн. Касові видатки склали 138,5 тис.грн., в тому числі 23 тис.грн. – розробка схем та проектних рішень по вул.Луганська КП «Добропільська служба єдиного замовника», 71,3 тис.грн. – проведення топографо-геодезичної зйомки по вулицях, що на балансі КП «Добропільський міський транспорт», 44,2 тис.грн. – проведення топографо-геодезичних робіт по вулицях і площах. виконкому

По коду 6800 «Інші заходи у сфері автомобільного транспорту» по загальному фонду план поточного періоду складає 721,2 тис. грн., виконання – 521,2 тис. грн. або 72,2%. Надана фінансова підтримка комунальному підприємству «Добропільський міський транспорт» на заробітну плату працівникам, придбання палива, ремонт автобусу в сумі 518,4 тис. грн., придбано скраплений газ для пасажирської газелі, оплачені послуги оцінки вартості газелі на суму 2,8 тис. грн.

Землеустрій (ТКВКБМС 7310)

Видатки на оплату послуг з виготовлення електронного документу про результати нормативно - грошової оцінки земель по загальному фонду заплановані у сумі 87 тис.грн. Виконання склало 58,6 тис.грн. або 67,4%.

У спеціальному фонді (бюджеті розвитку) заплановані 3,24 тис. грн. на проведення організаційних заходів для продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна, в т.ч. на здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок. Видатки планується провести в серпні 2017 року.

Заходи з енергозбереження (ТКВКБМС 7410)

По загальному фонду для відшкодування відсоткових ставок за залученими в кредитно-фінансових установах кредитів, що надаються фізичним особам, ОСББ та житлово-будівельним кооперативам для впровадження енергозберігаючих заходів, у 1 півріччі заплановано 267,2 тис.грн., в тому числі 16,3 тис.грн. за рахунок субвенції з обласного бюджету. Касові видатки склали 172,6 тис. грн.

Програма стабілізації та соціально-економічного розвитку

територій  (ТКВКБМС 7420)

   По загальному фонду на абонплату за користування точками радіотрансляційного вузла передбачено на рік з урахуванням змін 3,3 тис.грн. План звітного періоду складає 1,7 тис.грн. Касові видатки проведені у сумі 1,3 тис.грн.

По коду 7810 «Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» план на звітний період складає 115 тис. грн., видатки проведені на суму 31 тис. грн.. Використання заплановано на липень.

По коду 9110 «Охорона та раціональне використання природних ресурсів» річні планові призначення складають 64,2 тис. грн., видатки не проводились.

По коду 9130 “Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища” при плані поточного періоду 530,4 тис. грн. видатки проведені у обсязі 139,6 тис. грн., що становить 26,3%: оплачені послуги з вивезення несанкціонованих звалищ. Кошти не використані в повному обсязі, тому що накопичуються для виконання запланованих заходів.

По коду 9140 “Інша діяльність у сфері охорони навколишнього природного середовища” при плані поточного періоду 477,1 тис. грн. касові видатки склали 363,1 тис. грн., або 76,1% - придбані саджанці квітів та дерев, насіння газонної трави. Кошти не використані через несприятливі погодні умови.

По коду 9180 «Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» створений цільовий фонд на благоустрій та коштів, отриманих за розміщення зовнішньої реклами: по спеціальному фонду на рік заплановані 8,6 тис. грн. на придбання світильників, план на звітний період – 4,3 тис. грн. Видатки в 1 півріччі 2017 року не проводились, кошти накопичуються.

По коду 8120 «Реверсна дотація» Врахована реверсна дотація на рік з урахуванням змін у сумі 26714,3 тис. грн., виконання склало 13357,1 тис. грн. (100% плану на 1 півріччя).

По коду 8370 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів» в загальному фонді передбачена субвенція Добропільській об’єднаній державній податковій інспекції для ремонту приміщень (туалетів) по роботі з платниками податків на 140 тис. грн., касові видатки проведені на суму 140 тис. грн.; в спеціальному фонді - 19 Державному пожежно-рятувальному загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області для придбання і встановлення промислових секційних воріт у сумі 210 тис. грн., касові видатки склали 210 тис. грн.

По коду 8600 «Інші видатки» планові призначення на звітний період складають 18,5 тис. грн., виконання – 6,4 тис. грн. (34,5%), кошти використані на сплату судових зборів.

По коду 8700 «Інші додаткові дотації» на підставі формульного розрахунку запланована додаткова дотація бюджетам м. Білицьке, м. Білозерське, сел. Новодонецьке на утримання дитячих дошкільних закладів у розмірі 23934,4 тис. грн. Касові видатки склали 11750,5 тис. грн., або 95,2% плану поточного періоду.

По коду 8800 «Інші субвенції» по загальному фонду заплановані субвенції Білозерській, Білицькій міським та Новодонецькій селищній радам на виконання окремих заходів програми соціально-економічного розвитку міст та селищ з благоустрою, відшкодування відсотків за кредитами, залученими фізичними особами, ОСББ для впровадження енергозберігаючих заходів, утримання об’єктів культури і спорту, що прийняті до комунальної власності на звітний період в обсязі 1643,4 тис. грн., виконання склало 300,9 тис. грн. Бюджету міста Мирноград на лікування мешканців Добропільщини в урологічному і отоларингологічному відділеннях Мирноградської центральної міської лікарні на поточний період заплановано 245 тис. грн. Виконання склало 190,6 тис. грн. На підставі угоди з Донецькою облдержадміністрацією для забезпечення співфінансування заходів, що здійснюються за рахунок залишків місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, по спеціальному фонду заплановані 4263,4 тис.грн., касові видатки склали 66,8 тис. грн. – перераховані 33,4 тис. грн. (сума подвоєна у звіті) на ремонт зовнішнього освітлення з впровадженням енергозберігаючих технологій смт. Водянське (Білицька міська рада).

Пояснення щодо кредиторської та дебіторської заборгованостей

Станом на 01.07.2017 р. кредиторська заборгованість загального фонду зведеного бюджету м.Добропілля у порівнянні з початком року зменшилась на 5010,8 тис. грн. і становить 9731,3 тис. грн. - борги за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів по трансфертам населенню і підприємствам та ненадходження коштів відповідно до спільних протокольних рішень про організацію взаєморозрахунків (КТКВКМБ 3011 – 906,9 тис. грн., КТКВКМБ 3012 – 59,6 тис. грн., КТКВКМБ 3013 – 94,3 тис. грн., КТКВКМБ 3014 – 36,2 тис. грн., КТКВКМБ 3015 – 113,7 тис. грн., КТКВКМБ 3016 – 7584,8 тис. грн., КТКВКМБ 3021 – 26 тис. грн., КТКВКМБ 3023 – 1,1 тис. грн., КТКВКМБ 3025 – 6,5 тис. грн., КТКВКМБ 3026 – 767,5 тис. грн., КТКВКМБ 3035 – 131,3 тис. грн., КТКВКМБ 3190 – 3,4 тис. грн.). Заборгованість, термін сплати якої не настав, складає 664 тис. грн. - нарахування червня 2017 р., що плануються до погашення у липні 2017 року та 986,7 тис. грн. – заборгованість, що виникла після закінчення терміну обов’язкового платежу.

Має місце прострочена заборгованість державного бюджету в сумі 8080,6 тис. грн. виникла через недоотримання субвенції з державного бюджету.

Дебіторська заборгованість загального фонду м. Добропілля станом на 01.07.2017 р. збільшилась у порівнянні з початком року на 1726,6 тис. грн. і складає 1860,9 тис. грн.:

-   по КТКВКМБ 3016 КЕКВ 2730 в сумі 1566,4 тис. грн. – перерахунок невикористаних сум субсидій на послуги ЖКГ (в т.ч. 0,4 тис. грн. – прострочена заборгованість);

- по КТКВКМБ 7810 КЕКВ 2240 попередня оплата за виконання робіт з топографо-геодезичних вишукувань в сумі 31 тис. грн.;

- заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою на отримання періодичних видань у 2017 році у сумі 61,6 тис. грн.:

по КТКВКМБ 0170 КЕКВ 2210 – 4,1 тис. грн.;

по КТКВКМБ 0180 КЕКВ 2210 – 1 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1010 КЕКВ 2210 – 8,1 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1020 КЕКВ 2210 – 27 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1030 КЕКВ 2210 – 1,5 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1090 КЕКВ 2210 – 3,1 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1200 КЕКВ 2210 - 1,1 тис. грн.;

по КТКВКМБ 2010 КЕКВ 2210 – 5,8 тис. грн.;

по КТКВКМБ 2140 КЕКВ 2210 – 1 тис. грн.;

по КТКВКМБ 2180 КЕКВ 2282 – 6,4 тис. грн.;

по КТКВКМБ 4200 КЕКВ 2210 - 2,3 тис. грн.;

по КТКВКМБ 5031 КЕКВ 2210 - 0,2 тис. грн.;

- попередня оплата за електропостачання у сумі 195,8 тис. грн.:

по КТКВКМБ 0170 КЕКВ 2273 – 4,5 тис. грн.;

по КТКВКМБ 0180 КЕКВ 2273 – 5,1 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1010 КЕКВ 2273 – 33 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1020 КЕКВ 2273 – 0,5 тис. грн.;

по КТКВКМБ 1040 КЕКВ 2273 – 11,2 тис. грн.;

по КТКВКМБ 2180 КЕКВ 2282 – 40,8 тис. грн.;

по КТКВКМБ 3111 КЕКВ 2273 – 4,5 тис. грн.;

по КТКВКМБ 4090 КЕКВ 2273 – 3 тис. грн.;

по КТКВКМБ 5061 КЕКВ 2273 – 57,8 тис. грн.;

по КТКВКМБ 6060 КЕКВ 2273 – 35,4 тис. грн.

- заборгованість за енергоносії орендарів, що фінансуються з державного бюджету по КТКВКМБ 0170 КЕКВ 2270 – 1,2 тис. грн.;

- прострочена дебіторська заборгованість по КТКВКМБ 3045 КЕКВ 2730 в сумі 4,9 тис. грн.

Причиною виникнення є приховування факту встановлення батьківства, рішення суду від 14.01.2011р. Управлінням соціального захисту неодноразово були направлені листи (від 22.07.2016р. №01-09/1331; від 17.08.2016р. №01-10/2467; від 06.09.2016р. №01-11/778; від 28.10.2016р. №01-10/3125) за місцем проживання боржника з метою виклику для вирішення питання щодо погашення заборгованості. У зв’язку з нез’явленням боржника було надіслано листа до відділу Державної виконавчої служби Добропільського міськрайонного управління юстиції щодо причини припинення стягнення до Державного бюджету надмірно сплаченої допомоги на дітей. На лист УСЗН відділ Державної виконавчої служби повідомив, що постанова про стягнення боргу направлена до місця роботи боржника для виконання. Станом на 01.07.2017 року кошти для погашення заборгованості не надходили.

Кредиторська заборгованість по видаткам спеціального фонду станом на 01.07.2017 р. складає 8,9 тис. грн.:

- 7,4 тис. грн. по   КТКВКМБ 2180   КЕКВ 3210 виникла в зв’язку з відсутністю декларації про готовність об’єкта до експлуатації;

- 1,5 тис. грн. по КТКВКМБ 6310 КЕКВ 3142 і є простроченою заборгованістю минулих років за експертний звіт по реконструкції вуличного освітлення. Заборгованість залишилась не сплаченою через те, що організація не перереєструвалась на території, підконтрольній Україні.  

По доходам заборгованість становить 137,8 тис. грн. (надходження оплати за надану послугу в більшій сумі, ніж була нарахована):

- КФК 0170 – 2,9 тис. грн. - попередня оплата за оренду приміщення;

- КФК 1010 – 117,9 тис. грн. – батьківська плата по дошкільним закладам;

- КФК 1020 – 14,9 тис. грн. – батьківська плата за дітей у дошкільних групах при навчально-виховних комплексах шкіл;

- КФК 1090 – 1,2 тис. грн. – попередня оплата за оренду приміщення;

- КФК 4100 – 0,9 тис. грн. – батьківська плата за навчання учнів в музичних школах та оренду музичних інструментів.

Дебіторська заборгованість спеціального фонду станом на 01.07.2017 року в порівнянні з початком року збільшилась на 403,5 тис. грн. і складає 723,8 тис. грн.:

по видаткам – 421,9 тис. грн.:

- заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою за послуги електропостачання по КТКВКМБ 2140 КЕКВ 2282 в сумі 1 тис. грн.;

- заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою за виготовлення проектно-кошторисної документації по КТКВКМБ 2180 КЕКВ 3210 – 17,6 тис.грн.;

- заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою за отримання періодичних видань у 2017 році:

- по КТКВКМБ 0170 КЕКВ 2210 – 1 тис. грн.;

- по КТКВКМБ 4060 КЕКВ 3110 – 26 тис. грн.

- заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою за виготовлення проектно-кошторисної документації по КТКВКМБ 4090 КЕКВ 3132 – 82,2 тис.грн.;

- заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою капітального ремонту закладу освіти (опорної школи) по КТКВКМБ 1020 КЕКВ 3132 в сумі 294,1 тис. грн.

по доходам – 301,9 тис. грн.:

- КТКВКМБ 0170 – 192,1 тис. грн. – заборгованість за оренду приміщень та транспортних засобів, наданих в оренду комунальним підприємствам міських рад (виконкоми Білозерської міської ради – 182 тис. грн., Білицької міської ради – 10,1 тис. грн.);

- КТКВКМБ 1010 – 96,3 тис. грн. – несвоєчасна оплата батьками за дітей у дошкільних закладах;

- КТКВКМБ 1020 – 9 тис. грн. – поточна заборгованість батьків по утриманню дітей у дошкільних групах при навчально-виховних комплексах шкіл;

- КТКВКМБ 1040 – 4,5 тис. грн. - батьківська плата за утримання дітей в ЗОШ – інтернаті.

III. Фінансування

У лютому 2017 року були розміщенні тимчасово вільні кошти місцевих бюджетів в сумі 25000 тис. грн. на   депозитному рахунку в ПАТ КБ «Приватбанк» терміном до 20.12.2017 року.        

Станом на 01.07.2017 р. у звіті про виконання місцевих бюджетів за   1 півріччя 2017 р. у формі 4.1 “Фінансування загального фонду місцевих бюджетів” відображено по 208300 „Інші розрахунки” сума 1818,3 тис. грн., що виникла, як різниця між субвенціями по доходах та субвенціями по видатках (383,8 + 13676,5) - (11750,5 + 491,5)= (+ 41020900 + 41035000) - (8700 + 8800). У формі 4.2 “Фінансування спеціального фонду місцевих бюджетів” відображено по 208300 „Інші розрахунки” сума (-33,4) тис. грн. – кошти, що надійшли від Білицької міської ради для подальшого перерахування до обласного бюджету.

ІV. Кредитування

За 1 півріччя 2017 року кредити, позички з місцевого бюджету м. Добропілля не надавались.

У звіті «Інформація про стан місцевих боргів станом на 01.07.2017 року по м.Добропілля» значиться заборгованість за середньостроковими зобов’язаннями в сумі 1767,4 тис. грн. Зазначена сума фактично заборгованістю не вважається, тому що контрольні показники мінфіну України по доходах станом на 01.01.2014 року не виконані на більшу суму, ніж позичка.

V. Міжбюджетні трансферти

           

За 1 півріччя 2017 року трансферти до обласного та державного бюджетів не повертались

  

Начальник управління                           О. М. Кравчук      

 

Кальніна Ірина Мирославівна, 27912,

Шаповалова Олена Іванівна, 27907

logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.