ІНФОРМАЦІЯ про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік

Відповідно до основних вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників, управлінням соціального захисту населення Добропільської міської ради забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд.

За результатами вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді в установлені законодавством строки. Порушень вимог нормативно – правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян не було.

Протягом 2017 року до управління соціального захисту населення Добропільської міської ради (далі – Управління) надійшло 592 звернення громадян, що на 363 звернення (або на 38%) менше у порівнянні з 2016 роком (у 2016 році – 955). Із загальної кількості звернень:

- 250 – письмових звернень, (або 42,2%), що на 365 звернень (або 59,3%) менше в порівнянні з минули м роком (у 2016 році – 615, або 64,4%);

- 342 – усних звернення, (або 57,8%), що на 2 звернення (або 0,6%) більше в порівнянні з минулим роком (у 2016 році – 340, або 35,6%).

Усні звернення від громадян надійшли:

- на особистому прийомі в Управлінні – 234 (2016 рік – 224);

- на виїзних прийомах керівництвом Управління – 72 (2016 рік – 82);

- через «Пряму лінію» – 35 (2016 рік – 34).

Усі письмові звернення надійшли до Управління через органи вищого рівня, а саме через Виконавчий комітет Добропільської міської ради.

За 2017 рік до Управління надійшло 24 повторних звернення, що на 5 звернень (або 26,3%) більше порівняно з минулим роком (у 2016 році – 19).

Колективних звернень до Управління протягом звітного періоду не надходило.

Актуальними залишаються питання надання державних соціальних допомог сім’ям з дітьми. У звітному періоді з даних питань Управлінням розглянуто 236 звернень громадян, або 39,9% від загальної кількості звернень (2016 рік – 333, або 34,9%).

У зв’язку з підвищеною актуальністю у суспільстві питання надання житлових субсидій фахівцями Управління розглянуто 115 звернень з цього питання, або 19,4% від загальної кількості звернень (2016 рік – 327, або 34,2%).

Продовжували надходити звернення з питань забезпечення санаторно – курортними путівками – 19 звернень (2016 рік – 16); встановлення статусу – 19 звернень (2016 рік – 12); надання матеріальної допомоги – 11 звернень (2016 рік – 4) та інших питань, що входять до компетенції Управління.

Належна увага приділяється зверненням, що надійшли від інвалідів Великої вітчизняної війни та інших категорій заявників. Протягом 2017 року до Управління надійшло 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної Війни, яке було розглянуто у визначений законодавством строк.

logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.