ІНФОРМАЦІЯ про підсумки проведеної роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року в Управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради

Відповідно до основних вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників, управлінням соціального захисту населення Добропільської міської ради забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд. За результатами вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді в установлені законодавством строки. Порушень вимог нормативно – правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян не було.

Протягом І півріччя 2018 року до управління соціального захисту населення Добропільської міської ради (далі – Управління) надійшло 248 звернень громадян, що на 86 звернень (або на 26%) менше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (у І півріччі 2017 року – 334). Із загальної кількості звернень:

  • 102 – письмових звернення, (або 41,1%), що на 54 звернення (або 34,6%) менше в порівнянні з минулим роком (у І півріччі 2017 року – 156, або 46,7%);
  • 146 – усних звернення, (або 58,9%), що на 32 звернення (або 18%) менше в порівнянні з минулим роком (у І півріччі 2017 року – 178, або 53,3%).

Усні звернення від громадян надійшли:

  • на особистому прийомі в Управлінні – 108 (І півріччя 2017 року – 119);
  • на виїзних прийомах керівництвом Управління – 22 (І півріччя 2017 року – 43);
  • через «Пряму лінію» – 16 (І півріччя 2017 року – 16).

Усі письмові звернення надійшли до Управління через органи вищого рівня, а саме через Виконавчий комітет Добропільської міської ради.

За І півріччя 2018 року до Управління надійшло 4 повторних звернення, що на 5 звернень (або 55,6%) менше порівняно з минулим роком (у І півріччі 2017 року – 9).

Колективних звернень до Управління протягом звітного періоду не надходило.

Актуальними залишаються питання надання державних соціальних допомог сім’ям з дітьми. У звітному періоді з даних питань Управлінням розглянуто 92 звернення громадян, або 34,8% від загальної кількості звернень (І півріччя 2017 року – 129, або 37,4%).

У зв’язку з підвищеною актуальністю у суспільстві питання надання житлових субсидій фахівцями Управління розглянуто 34 звернення з цього питання, або 12,9% від загальної кількості звернень (І півріччя 2017 року – 69, або 20%).

Продовжували надходити звернення з питань забезпечення санаторно – курортними путівками – 8 звернень (І півріччя 2017 року – 7); встановлення статусу – 6 звернень (І півріччя 2017 року – 10); надання матеріальної допомоги – 4 звернення (І півріччя 2017 року – 5) та інших питань, що входять до компетенції Управління.

logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.