Субсидія – це просто!
Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради (далі - управління) повідомляє, що для призначення житлової субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи – за фактичним місцем проживання):
- заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики;
- декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - декларація);
- довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у Державній податковій Службі, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому законодавством. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
- копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
- договір наймання (оренди) житла (у разі наявності).
Заява та декларація можуть бути надіслані до управління поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики з накладенням кваліфікованого електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.
У разі виникнення питань щодо призначення житлових субсидій жителі громади мають можливість отримати детальну консультацію у спеціалістів управління на особистому прийому за адресою: місто Добропілля, проспект Шевченка, 15 або за телефоном 2-80-59.
Якщо вам відомі факти незаконного надання чи отримання субсидій, інших видів соціальної допомоги, соціальних послуг – повідомляйте про них на «Гарячу лінію» 0-800-502-757 (з 9.00 до 18.00 у робочі дні без обідньої перерви).
Подати офіційне звернення чи скаргу з питань надання житлових субсидій та інших питань соціального захисту можна за телефоном «Урядової гарячої лінії» 15-45.