Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік в Управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради

На виконання вимог Закону України „Про звернення грмадян” та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” робота зі зверненнями громадян протягом 2016 року спрямовувалась на удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, налагодження роботи із зверненнями громадян, своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та організацію їх особистого прийому в управлінні.

Аналіз розгляду звернень громадян свідчить, що протягом звітного періоду до управління звернулося 955 громадян (на 48,8 % більше ніж у 2015 році), з них:

Усні звернення склали –340 громадян (на 1,5 % більше ніж у 2015 році), із зазначеної кількості усних звернень звернення поділилися  на:

- особистий прийом –224 особи, або  на 1 звернення  більше, ніж у минулому році;

- „пряму лінію” – 34 особи, що на 1 звернення  більше, ніж у минулому році;

- виїзні прийоми керівництва, яких було 93, звернулося – 82 громадянина,  або на 3 більше, ніж у минулому році .

Протягом звітного періоду до управління через органи вищого рівня (Виконавчий комітет Добропільської міської ради) надійшло 615 письмових звернень, що майже вдвічі більше,  ніж за 2015 рік.

За звітний період колективних звернень не надходило, повторних – 19 звернень, що на 13,6 % менше ніж у минулому році.

Серед питань, що турбували громадян основними були:

-Призначення житлових субсидій - 327 звернень, або 34,24 % від загальної кількості звернень;

-Призначення та виплата допомог – 333 звернення, або 34,87 % від загальної кількості звернень;

- Встановлення статусу – 12 звернень, або 1,26 % від загальної кількості звернень.

По всім зверненням надані роз’яснення згідно чинного законодавства щодо шляхів їх вирішення.

З метою забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” наказом начальника управління від 18.12.2015 № 122/02-13: затверджені графіки на 2016 рік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом управління, телефонного зв’язку „Пряма лінія”. Діє комісія з питань розгляду звернень громадян; затверджено план заходів щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до управління; створено „гарячі лінії”, телефон „Довіри”.

Начальник управління  І.В. Ширина

logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.