Добропільські бібліотекарі обговорили європейську модель розвитку культури
17 лютого у приміщенні Добропільської Центральної міської бібліотеки була проведена професійна зустріч, під час якої співробітники усіх структурних підрозділів Добропільської міської ЦБС розглянули одну з найактуальніших тем сьогодення: «Бібліотека. Культура. Європейський Союз. Вектори взаємодії». Тема обговорення є досить непростою і має велику кількість різноманітних аспектів.
Основним предметом обговорення стала європейська модель розвитку культури у ракурсі бібліотечної справи.
Директор ЦБС О.В. Ладченко у своїй доповіді «Україна – шлях до Європи» визначила головні аспекти європейської інтеграції для України, а також їхню роль у формуванні інновацій у соціокультурній сфері.
На меті учасники семінару мали визначення головних критеріїв і напрямків розвитку бібліотечної справи Європейського Союзу, а також шляхів впровадження нових і оновлених методів роботи у алгоритм дій бібліотеки. Ці ідеї стали провідними у доповіді завідучої методико-бібліографічним відділом О.В. Шуман. У формі відеопрезентації аудиторія ознайомилася з формами роботи бібліотек країн Євросоюзу.
Заступник директора Центральної бібліотеки І.О. Козачук у доповіді сформувала роль QR-кодів у діяльності бібліотеки, принцип їх генерування та використання. Також Ірина Олександрівна спрямувала увагу учасників та керівників філій на необхідність проведення моніторингової діяльності та досить детально визначила її функції, напрямки та форми.
Незвичним за формою і завдяки цьому вкрай змістовним та цікавим був майстер-клас «Інноваційні методи привернення уваги користувачів бібліотеки до інформації», проведений бібліотекарем школи-інтернату І.О. Папето. У формі інтерактивної гри члени зустрічі мали змогу на власному досвіді відчути потреби та інтереси читачів будь-якої вікової категорії.
Таким чином, учасникам зустрічі вдалося з’ясувати сутність європейської інноваційної моделі розвитку бібліотечної сфери, яка на сьогодні активно використовується в процесі формування нових стратегій; визначити спільні риси і відмінності у методах роботи, а також виділити неповторність та самобутність власної культури.