Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 24 по 28 лютого 2020 року
Відділ грошових виплат і компенсацій
Протягом тижня прийнято 79 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій – 65;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 12;
- субсидій на придбання твердого пічного побутового палива –2 .
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій –264 сім’ям;
- житлових субсидій – 41 сім`ям.
Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 43 особових справи.
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 48 громадянам, видано 2 посвідчення особам з інвалідністю.
Протягом робочого тижня відбулося 5 виїздів «Мобільного соціального офісу», прийнято 74 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 3 осіб прийнято заяви щодо призначення допомоги за адресою реєстрації.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Взято на облік та введено до ЄДАРП 19 нових особових справ отримувачів пільг.
Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 110 осіб.
Видано довідок про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків – 16 осіб.
Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по 197 особам.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення
Видано 15 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР).
Надано 12 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.
Укладено 8 договорів про забезпечення ТЗР.
Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 дитину з інвалідністю.
Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 8 осіб.
Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги від 2 осіб.
Надано консультації 2 особам щодо влаштування до будинку-інтернату загального типу та 1 консультацію до дитячого будинку-інтернату.
Надано 5 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно компенсаційних виплат у 2020 році.
Надано 4 консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету та прийнято 3 заяви.
Прийнято 10 заяв від батьків на дитяче оздоровлення.
Сектор державних соціальних інспекторів
Здійснено 228 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення – 15 особових рахунків;
- перерахунків – 16 особових рахунків.
Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 1 особовий рахунок.
Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 7 особових рахунки.
Відділ з питань праці та юридично-правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 26 лютого 2020 року відсутня.
Прийнято 4 пакети документів на реєстрацію колективних договорів організацій міста.
Проведено повідомну реєстрацію 2 колективних договорів.
Надані 6 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Проведено засідання міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Підготовлений позов до суду.
Підготовлено 14 протоколів тендерного комітету та розміщено в електронній системі закупівель тендерна документація.
Ведеться договірна робота з підприємствами та організаціями з надання пільг населенню.
Ведеться робота з виконавчою службою щодо боржників.
Відділ обліку і звітності
Протягом тижня здійснені виплати:
- щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 142800,45 грн;
- пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку в сумі 8968,69 грн;
- на соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, у сумі 19684,54 грн;
- на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян у сумі 63000,00 грн;
- пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 10928,62 грн.
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 21 осіб (з них 9 вперше).
Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулось 28 внутрішньо переміщених осіб.
28 лютого 2020 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
- призначення (відновлення) соціальних виплат 34 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
- відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.