Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
20.01.2016 | №1 |
Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за 2015 рік |
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р “Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”, з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті, керуючись Законом України “Про звернення громадян”, ст.38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за 2015 рік прийняти до відома.
2. Керівникам підприємств, установ та організацій, відділів виконавчого комітету та міської ради:
2.1. Вживати дієві заходи щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян та забезпечувати об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства;
2.2. Забезпечувати проведення особистих прийомів громадян посадовими особами за затвердженими графіками;
2.3. Забезпечувати особливо уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, які постраждали на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері ті інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
3. Першому заступнику міського голови Кормільцеву О.В., заступникам міського голови (Бражніков, Галицький), керуючому справами виконкому Старостенко Н.М. за напрямками роботи:
3.1. Забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань й оперативне їх вирішення, надання в установленні законом терміни відповідей заявникам за результатами їх розгляду.
3.2. Дотримуватись графіків особистого та виїзних прийомів.
3.3. Підвищувати вимогливість до керівників відділів та управлінь міської ради за своєчасне і повне виконання завдань, визначених у документах вищих органів влади, рішеннях виконавчого комітету, розпорядженнях міського голови.
4. Рекомендувати виконкомам Білицької (Заварзін), Білозерської (Макєєв) міських, Новодонецької селищної (Бражніков) рад:
4.1. Постійно удосконалювати роботу по розгляду звернень громадян, забезпечити своєчасний та якісний розгляд порушених у них питань, вживати заходів для вирішення життєво важливих проблем громадян, які потребують негайного розв’язання на місцевому рівні.
4.2. Проаналізувати причини істотного збільшення надходження звернень від жителів до Урядової телефонної «гарячої лінії», удосконалити проведення особистих, у тому числі виїзних, прийомів громадян.
5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 05.10.2015 № 397 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за дев`ять місяців 2015 року» вважати таким, що втратило чинність.
6. Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на начальника загального відділу виконкому міської ради Ранчеву Н.О.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Старостенко Н.М.
Міський голова А.А. Аксьонов