Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ДОБРОПІЛЬСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ
19.07.2016 | №120р |
Про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» |
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування», Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 167) (далі - Порядок), абзацу чотирнадцятого Плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади» (далі – План), затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р.:
1. Провести перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб апарату міської ради та іі виконавчого комітету, структурних підрозділів міської ради (крім виборних посад, зазначених у статті 3 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування») згідно з графіком (додається).
2. Затвердити список посадових осіб апарату міської ради та іі виконавчого комітету, структурних підрозділів міської ради, які підлягають перевірці, передбаченій Законом України «Про очищення влади» (додається).
3. Визначити відділ організаційно - кадрової роботи та внутрішньої політики виконкому міської ради відповідальним за проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», стосовно посадових осіб апарату міської ради та іі виконавчого комітету, структурних підрозділів міської ради.
4. Відділу організаційно - кадрової роботи та внутрішньої політики виконкому міської ради (Іватіна) довести це розпорядження до відома осіб, стосовно яких проводиться перевірка, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (перебувають у всіх видах відпусток, тимчасово непрацездатні, тощо).
5. Працівникам, стосовно яких проводиться перевірка, у п'ятиденний термін з відповідної дати початку проведення перевірки подати до відділу організаційно - кадрової роботи та внутрішньої політики виконкому міської ради власноручно написані заяви за формою згідно з додатками 1, 2 разом із копією декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік, копіями паспорта громадянина України, ідентифікаційного номера платника податків та трудової книжки (послужного списку).
6. Встановити, що для організації та проведення вищезазначених перевірок спільно із відділом організаційно - кадрової роботи та внутрішньої політики виконкому міської ради залучаються: керуючий справами виконкому міської ради, начальник юридичного відділу міської ради та начальник загального відділу виконкому міської ради, у межах питань, віднесених до їх компетенції.
7. Начальнику фінансового управління міської ради Кравчук О.М., начальнику управління соціального захисту населення міської ради Ширині І.В., начальнику відділу освіти міської ради Кальченко І.В., начальнику відділу культури та туризму міської ради Білоус Л.М., директору Добропільського міського центру соціальних служб для сім’х, дітей та молоді Агішевій А.С. забезпечити безумовне виконання Закону України «Про очищення влади» та видати відповідні розпорядження (накази) щодо організації проведення вищезазначеної перевірки, з урахуванням Плану та цього розпорядження.
8. Рекомендувати Білицькому (Заварзін), Білозерському (Макєєв) міським та Новодонецькому селищному (Бражніков) головам провести перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб міських та селищної рад, зазначених у статті 3 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (крім виборних посад, зазначених у статті 3 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»).
9. Загальному відділу виконкому міської ради (Гайдаш) забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради відповідної інформації про проведення перевірки щодо посадових осіб апарату міської ради та іі виконавчого комітету, структурних підрозділів міської ради.
10. Координацію виконання даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Старостенко Н.М.
11. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова А.А. Аксьоно