Документ № 167р від 14.12.2015 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ДОБРОПІЛЬСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ

14.12.2015 №167р
 
Про затвердження списків осіб, зарахованих до кадрового резерву для служби в органах місцевого самоврядування на 2016 рік

Відповідно Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” (ст.42), „Про службу в органах місцевого самоврядування” (ст.16):

1. Затвердити список осіб, зарахованих до кадрового резерву для служби в органах місцевого самоврядування на посадах керівного складу виконавчого комітету Добропільської міської ради на 2016 рік (додається).

2. Затвердити список осіб, зарахованих до кадрового резерву для служби в органах місцевого самоврядування на посадах начальників управлінь, відділів Добропільської міської ради та її виконавчого комітету на 2016 рік (додається).

3. Затвердити список осіб, зарахованих до кадрового резерву для служби в органах місцевого самоврядування на посадах спеціалістів управлінь, відділів Добропільської міської ради та її виконавчого комітету на 2016 рік  (додається).

 4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконкому міської ради Старостенко Н.М.

   Міський голова                                                                   А.А.Аксьонов



logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.