Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
09.08.2017 | №348 |
Про затвердження структури та параметрів реєстру «Отримувач послуг ЦНАП у м. Добропілля» Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі |
Відповідно до підпункту 4 пункту б статті 27, статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», з метою підвищення рівня обслуговування громадян, суб’єктів господарювання та покращення якості надання адміністративних послуг в Центрі надання адміністративних послуг у місті Добропіллі, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити структуру реєстру «Отримувач послуг ЦНАП у м. Добропілля» Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі:
1.1. Реєстр «Отримувач послуг ЦНАП у м. Добропілля» складається з Оперативного реєстру «Отримувачі адміністративних послуг».
1.2. Реєстр «Отримувачі адміністративних послуг» складається з облікового запису «Картка реєстрації суб’єкта звернення».
2. Затвердити параметри реєстру «Отримувач послуг ЦНАП у м. Добропілля»: поля облікового запису «Картка реєстрації суб’єкта звернення»: реєстраційний номер (порядковий номер, код адміністративної послуги), назва адміністративної послуги, вартість послуги (для платних послуг), дата реєстрації, час реєстрації, прізвище, ім’я, по батькові адміністратора, дата отримання результату від суб’єкта надання, дата видачі результату суб’єкту звернення, зміст звернення (примітка), суб’єкт звернення (вид, найменування, ІПН/ЄДРПОУ, дані паспорта/номер свідоцтва, номер телефону, електронна адреса), адреса реєстрації суб’єкта звернення (область, населений пункт, район, об’єкт вулично-шляхової мережі, назва об’єкту вулично-шляхової мережі, номер будинку, літера, номер квартири, номер кімнати, опис адреси), довірена особа (прізвище, ім’я, по батькові, ІПН, дані паспорта, номер довіреності, адреса реєстрації (область, населений пункт, об’єкт вулично-шляхової мережі, номер будинку, літера, номер квартири, опис адреси), номер телефону, електронна адреса), перелік отриманих документів, спосіб повідомлення суб’єкта звернення, спосіб передачі документів суб’єкту звернення, дата нагадування, термін виконання, дата контролю виконання, проходження справи (найменування підрозділу суб’єкта надання адміністративної послуги, прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи, опис проходження справи), результат надання послуги (дата зупинення, причина зупинення, дата поновлення, причина поновлення, статус виконання, дата виконання), фотокопії. Додаткові поля з даними та їх параметри визначаються та створюються за необхідністю занесення таких даних, відповідно до затверджених форм бланків заяв, типу документів та вимог законодавства.
3. Центр надання адміністративних послуг у місті Добропіллі є володільцем реєстру «Отримувач послуг ЦНАП у м. Добропілля».
4. Начальнику Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі Церковній Т.А. визначити відповідальних осіб-адміністраторів-операторів, які заносять дані до Оперативного реєстру та здійснюють ведення реєстру «Отримувач послуг ЦНАП у м. Добропілля».
5. Головному спеціалісту з контролю та інформатизації загального відділу виконавчого комітету Добропільської міської ради Артюхову Д.В. здійснювати технічне адміністрування реєстру «Отримувач послуг ЦНАП у м.Добропілля».
6. Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі (Церковна) укласти договір про надання послуг з комунальним підприємством «Міськоформлення» Кременчуцької міської ради на здійснення технічної підтримки функціонування реєстру «Отримувач послуг ЦНАП у м.Добропілля».
7. Відповідальність за достовірність та наповненість занесення даних несуть особи, які заносять дані до Оперативного реєстру.
8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кормільцева О.В.
Міський голова А.А. Аксьонов