Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ДОБРОПІЛЬСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ
27.12.2017 | №156р |
Про перевірку наявності печаток і штампів у виконавчих органах міської ради |
З метою впорядкування обліку, зберігання і використання печаток та штампів, посилення виконавської дисципліни, на виконання рішення виконкому міської ради від 14.12.2016 № 528 «Про затвердження порядку обліку, зберігання і використання печаток, штампів та бланків у виконкомі міської ради», відповідно до пунктів 65, 73 постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію», керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити комісію для перевірки наявності печаток і штампів у виконавчих органах міської ради (далі - комісія) згідно додатку.
2. Комісії (Степанець) провести перевірку наявності печаток і штампів у виконавчих органах міської ради до 31 грудня 2017 року.
3. Голові комісії Степанець О.М. у разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів провести службове розслідування.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Степанець О.М.
Міський голова А.А. Аксьонов