Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
16.09.2015 | №6/72-9 |
Про внесення змін до рішення Добропільської міської ради від 25.12.2013 № 6/49-22 «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі» |
З метою приведення Регламенту Центру надання адміністративних послуг м.Добропілля у відповідність до вимог чинного законодавства, відповідно до Закону України від 12.02.2015 № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 494 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Внести зміни до рішення Добропільської міської ради від 25.12.2013 № 6/49-22 «Про
затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі», а саме: у додаток «Регламент Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі» (додаток).
2. Дане рішення набуває чинності з 04.10.2015.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, адміністративно-територіального устрою та захисту прав громадян (Омельченко) та першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Курдю І.І.
Міський голова В.Т. Дерипаска
Додаток
до рішення міської ради
від 16.09.2015 № 6/72-9
Зміни до Регламенту
Центру надання адміністративних послуг у м. Добропіллі
1.У розділі 4 «Прийняття заяви та інших документів у Центрі»:
1.1 пункт 4.2 виключити.
Міський голова В.Т.Дерипаска