Документ от 13.03.2019 г. Действующий

  Связанные документы

Связанные документы отсутствуют

  История документа

История отсутствует

Публикация документа

Публикация отсутствует


ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

13.03.2019
 
Про внесення змін до рішення міської ради від 17 лютого 2016 року №7/5-32 «Про затвердження Положень про структурні підрозділи апарату Добропільської міської ради та її виконавчого комітету»

Відповідно до п.4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Внести зміни до рішення міської ради від 17 лютого 2016 року №7/5-32 «Про затвердження Положень про структурні підрозділи апарату Добропільської  міської ради та її виконавчого комітету», а саме:

пункт 1.2 викласти в такій редакції «Положення про відділ з питань організаційної роботи та внутрішньої політики виконавчого комітету Добропільської міської ради» в новій редакції (додаток 2).

  1. 2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, адміністративно-територіального устрою і захисту прав громадян (Омельченко) та керуючого справами виконавчого комітету Добропільської міської ради Степанець О.М.

 

Секретар міської ради                                                             В.А. ПЛЄТНЬОВ

Додаток

до рішення міської ради

____________№ ___________

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з питань організаційної роботи та внутрішньої політики виконавчого комітету Добропільської міської ради

 

  1. 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.    Відділ з питань організаційної роботи та внутрішньої політики виконавчого комітету Добропільської міської ради (далі - відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Добропільської міської ради і відповідно                          до ст.54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" створюється, реорганізується та ліквідується Добропільською міською радою.

Відділ підпорядкований Добропільському міському голові. Координує діяльність відділу керуючий справами виконавчого комітету Добропільської міської ради.

1.2.    У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законами України, Указами, розпорядженнями Президента України, Постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативними документами органів вищого рівня, рішеннями міської ради, розпорядженнями Добропільського міського голови, іншими нормативними актами та даним Положенням.

1.3.    При виконанні своїх повноважень відділ взаємодіє з органами місцевого самоврядування,  виконавчим комітетом, структурними підрозділами міської ради, громадськими організаціями, засобами масової інформації.

1.4.    Положення про відділ затверджується Добропільською міською радою.

1.5.    Посадові інструкції працівників відділу, якими розподіляються обов’язки, затверджує міський голова.

1.6.    Відділ не має права юридичної особи.

  1. 2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

         Основними завданнями відділу є:

2.1. Організаційне забезпечення діяльності апарату міської ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради.

2.2     Забезпечення взаємодії і зв'язку Добропільської міської ради з органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими та релігійними організаціями, засобами масової інформації та громадськістю.

  1. 3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.    Забезпечує організаційно-технічну підготовку апаратних нарад при міському голові, зустрічей міського голови з населенням та інших заходів за участю міського голови та його заступників.

3.2.    Аналізує вплив на суспільно-політичну ситуацію в місті діяльності конфесійних громад, готує узагальнену інформацію та відповідні звіти до організацій вищого рівня.

3.3.    Проводить аналіз суспільно-політичних процесів у місті та інформаційно-аналітичне забезпечення внутрішньої політики держави в місті.

3.4.    Забезпечує підготовку та проведення разом з іншими виконавчими органами міської ради консультацій з громадськістю з актуальних питань суспільного життя  щодо шляхів розв'язання проблем і визначення перспектив розвитку міста, а також стосовно інших питань.

3.5.    Узагальнює висновки, пропозиції та зауваження, що надійшли під час проведення консультацій з громадськістю, сприяє врахуванню громадської думки під час прийняття рішень міською радою.

3.6.    Бере участь в організаційно-правовому та матеріально-технічному забезпеченні діяльності громадської ради при виконавчому комітеті міської ради.

3.7.    Сприяє реалізації державної політики у сфері інформації з метою забезпечення доступу громадян до інформації, повнішого задоволення потреби населення в інформаційній продукції.

3.8. Забезпечує  оприлюднення інформації про суспільно-політичний, соціально-економічний, культурний розвиток міста на офіційній веб-сторінці міської ради.

3.9.    Забезпечує розроблення проектів нормативно-правових актів (рішень Добропільської міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень Добропільського міського голови) з питань, що належать до компетенції відділу.

3.10. Співпрацює з іншими відділами та управліннями виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради по виконанню рішень міської ради, розпоряджень облдержадміністрації, розпоряджень міського голови.

3.11.   Надає методичну допомогу відділам та управлінням виконавчого комітету, виконавчим органам міської ради по вдосконаленню форм і методів організаційної роботи.

3.12. Готує проекти планів роботи виконавчого комітету міської ради, сприяє здійсненню контролю за їх виконанням.

3.13.   Координує діяльність структурних підрозділів міської ради щодо участі у підготовці та проведенні організаційних заходів.

3.14.  Сприяє організації особистого прийому міського голови та його заступників.

3.15. Сприяє організації заходів, що проводяться іншими структурними підрозділами виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради.

3.16. Інформує населення через засоби масової інформації та веб-сайт Добропільської міської ради про стан здійснення визначених законом повноважень.

3.17. Організовує збір і узагальнення інформації від відділів та управлінь виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради для формування паспорту міста. Забезпечує його актуалізацію щоквартально.

3.18. Забезпечує підготовку і передачу документів згідно номенклатури справ до архівного відділу міської ради.           

  1. 4. ПРАВА ВІДДІЛУ

         Працівники відділу мають право:

4.1.    Робити запити і отримувати відповіді від органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів і організацій, необхідні документи і матеріали з питань компетенції відділу.

4.2.    Брати участь у пленарних засіданнях міських та селищної рад, засіданнях виконавчого комітету Добропільської міської ради, комісіях, зустрічах міського голови, в нарадах з керівниками органів місцевого самоврядування та інших заходах. 

4.3.    Вивчати діяльність органів місцевого самоврядування міської ради, структурних підрозділів виконкому і виконавчих органів міської ради.

4.4.    Залучати для вивчення проблемних питань стосовно виробничо-господарського та соціально-культурного розвитку регіону відповідальних працівників виконкому, відділів та управлінь Добропільської міської ради, спеціалістів підприємств, закладів, організацій (за згодою Добропільського міського голови, секретаря Добропільської міської ради, заступників Добропільського міського голови, керуючого справами виконкому).

4.5.    Готувати та вносити на розгляд міської ради та виконкому міської ради проекти рішень, розпоряджень міського голови з питань компетенції відділу.

4.6.    Проводити інструктажі, семінари, наради, надавати методичні рекомендації відділам міської ради в межах компетенції відділу.

  1. 5. ВЗАЄМОДІЯ

Відділ у ході виконання покладених на нього завдань співпрацює з іншими відділами та управліннями  Добропільської міської ради, а також з підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.

  1. 6. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ

6.1.    Відділ очолює начальник, який призначається та звільняється з посади розпорядженням Добропільського міського голови з урахуванням вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

6.2.    На посаду начальника відділу призначається особа з вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стажем роботи за фахом в органах місцевого самоврядування чи державній службі не менше 3 років або на керівних посадах у інших сферах не менше 5 років. 

6.3.    Начальник відділу:

6.3.1.          здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі;

6.3.2.          розробляє та подає на затвердження міському голові посадові інструкції спеціалістів відділу, розподіляє обов’язки між ними;

6.3.3.          організовує та контролює роботу працівників відділу, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань;

6.3.4.          вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

6.3.5.          забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

  1. 7. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

7.1.    Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

7.2.    Структура та штатна чисельність відділу затверджується рішенням міської ради.

7.3.    Штатний розпис відділу затверджується Добропільським міським головою.

        

Секретар міської ради                                                               В.А. ПЛЄТНЬОВ



logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.