Про виконання міського бюджету за 2016 рік

До бюджету м. Добропілля за 2016 рік надійшло 477400,6 тис. грн. податків, зборів та інших неподаткових платежів, у тому числі до загального фонду (без трансфертів) – 205450,4 тис. грн., що становить 112,4% уточнених планових призначень року, до спеціального фонду (без міжбюджетних трансфертів) – 48243,6 тис. грн. або 100,1 %. По міжбюджетним трансфертам загального і спеціального фондів виконання плану поточного року склало 99,9%. В порівнянні з минулим роком надходження доходів по загальному та спеціальному фондам збільшилися в 1,7 рази або на 100702,6 тис. грн. По міжбюджетним трансфертам надходження у порівнянні з минулим роком збільшилися у 1,5 рази.

                                                          Загальний фонд

Доходи загального фонду за 2016 рік склали 205450,4 тис. грн., або 112,4% уточнених планових призначень року, до 2015 року надходження збільшилися у 1,5 рази, або на 67123,1 тис. грн. Найбільшу питому вагу в загальному фонді займає податок на доходи фізичних осіб (87,3%). В порівнянні з минулим роком надійшло податку на доходи фізичних осіб у 1,5 рази більше, або на 57095,5 тис. грн.

Збільшення надходжень податку відбулося за рахунок:

- збільшення ставки податку з 15% до 18%;

- зарахування податку від платників, перереєстрованих в Добропільській об’єднаній державній податковій інспекції з території, що непідконтрольна Україні (ПАТ «ДТЕК шахта «Комсомолець Донбасу», ТОВ «Моспінське вугільне переробне підприємство»);

- збільшення бази оподаткування за рахунок скасування єдиного соціального внеску, що утримується із заробітної плати працівників у розмірі 3,6%.

Податок на майно в частині плати за землю також є одним із основних джерел надходжень до бюджету. За 2016 рік надійшло 6803,5 тис. грн. при річному плані – 6703,3 тис. грн., виконання плану склало 101,5%. В порівнянні з минулим роком надходження плати за землю збільшилися у 1,5 рази, або на 2332,3 тис. грн. за рахунок коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі, який становив на 01 січня 2016 року – 1,433.

По податку на прибуток надходження склали 63,1 тис. грн., або 102,9% до річного плану.

За 2016 рік надійшло до бюджету акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів в сумі 6645,5 тис. грн. при річному плані 6806,6 тис. грн., або виконання плану склало 97,6%. Невиконання плану пов’язано з наявністю недоїмки станом на 01.01.2017 року в сумі 231,5 тис. грн. (платник ТОВ «Лайф Компані»).

Надійшло єдиного податку за 2016 рік 8243,7 тис. грн., або 109,2% річних планових призначень.

Додатковим джерелом наповнення доходної частини бюджету міста є проценти банку за розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету, які за рік надійшли в сумі 3138 тис. грн..

Надійшло 382,8 тис. грн. (104,4% річних уточнених призначень) орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності. При цьому, станом на 01.01.2017 року залишається заборгованість по орендній платі у сумі 183,1 тис. грн., з них 148,7 тис. грн. – заборгованість, яка виникла у 2008-2014 роках (ТОВ «Донбастехносервіс Люкс – 129,3 тис. грн., ФОП Мілевська Г.В. – 6,5 тис. грн., ФОП Горенков Е.В. – 2,8 тис. грн., ФОП Лаунбраун В.Е. – 9,9 тис. грн.). Однак, по ТОВ «Донбас-Люкс» рішенням Господарського суду Донецької області від 25.02.2016 по справі №905/3628/15 позовні вимоги Добропільської міської ради щодо сплати заборгованості задоволені.

Поточна заборгованість складає 34,4 тис. грн., в тому числі ТОВ «Абрис Плюс» - 24,9 тис. грн.

По коду 24060300 „Інші надходження” в бюджет надійшло 85,2 тис. грн., з них: повернення фінансування минулих років – 28,5 тис. грн., плата за користування місцем розташування рекламних засобів – 56,7 тис. грн. (платники ФОП Сасс Л.П., Цибульська О.В., Вальт О.О., Питовий Є.А., ТОВ «Ореол ЛТД», ТОВ «АТБ Маркет»).

Спеціальний фонд

До спеціального фонду бюджету м.Добропілля за 2016 рік надійшло 48243,6 тис. грн., до минулого року надходження збільшилися у 3,3 рази за рахунок прийняття до комунальної власності територіальної громади об’єктів соціальної інфраструктури (Палаців спорту, Будинків культури, клубу «Юний технік»).

Основним джерелом надходжень спеціального фонду (81%) є власні надходження бюджетних установ. Їх обсяг склав 39079,7 тис. грн., або 100% уточнених річних планових призначень.            

Надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища склали 899,7 тис. грн. (99,1% уточнених річних призначень), з них: надходження екологічного податку – 872,5 тис. грн., збору за забруднення навколишнього природного середовища (сплата відстроченого за рішенням суду податкового боргу ДП «Добропіллявугілля») –  27,2 тис. грн.

До бюджету розвитку надійшло 262,7 тис. грн., з них: надходження коштів від продажу землі – 232,9 тис. грн., коштів від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності – 0,1 тис. грн. та коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 29,7 тис. грн. (платники: ФОП Єпишева Т.А. – 23,3 тис. грн. та ФОП Медюк С.В. - 6,4 тис. грн.).

Стан недоїмки по платежах до бюджету

Обсяг податкового боргу по м.Добропілля станом на 01.01.2017 склався в сумі 704,4 тис. грн., що більше, ніж на початок року на 70,3% або на 290,7 тис. грн.

Заборгованість виникла по платежам: податку на доходи фізичних осіб – 70,7 тис. грн., єдиному податку – 116 тис. грн., платі за землю – 261,1 тис. грн., акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 231,5 тис. грн., податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 0,8 тис. грн. та податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів – 23,8 тис. грн.

Видаткова частина міського бюджету виконана в обсязі 470741,4 тис. грн., або на 98,1% уточненого плану на рік. Кошти загального фонду використані на суму 358096,5 тис. грн., або на 99,1%. Видатки спеціального фонду склали

470741,4 тис. грн., або 95,3% річного плану з урахуванням змін. Кредиторська заборгованість загального фонду місцевого бюджету на кінець року збільшилася більше ніж у 2 рази і склала 14742,1 тис. грн. – це борги по видатках, які проводяться за рахунок субвенцій з державного бюджету. Дебіторська заборгованість в загальному фонді складає 134,3 тис. грн., і спеціальному - 65,3 тис. грн.: передплата за періодичні видання на 2017 рік.

Без урахування кредиторської заборгованості виконання бюджету по галузях склалося пропорційно, тобто освоєні кошти близько 100 відсотків призначень.

На утримання органів місцевого самоврядування по загальному фонду з урахуванням змін заплановано на рік 14339 тис. грн. Виконання склало 14334,6 тис. грн. В загальній сумі видатків видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 77,3%, на енергоносії – 3,4%, інші поточні видатки – 19,3%. На балансі органів місцевого самоврядування знаходяться 14 автомобілів та 1 автомобіль орендований. Касові видатки на утримання транспорту становлять 1259,2 тис. грн., в т.ч. на зарплату з нарахуваннями водіям – 285,8 тис. грн. Штатна чисельність працівників органів місцевого самоврядування протягом 2016 збільшилася на 19 одиниць і склала на кінець року 148 чол.

Сума запланованих видатків по спеціальному фонду з урахуванням змін складає 5556,2 тис. грн. Спеціальний фонд за власними надходженнями сформований у поточному році від здачі в оренду приміщень та від реалізації майна, видатки становлять 13,5 тис. грн. Майно, яке здається в оренду Добропільською міською радою – приміщення їдальні, службові приміщення. Протягом звітного періоду проведені видатки розвитку на 5542,1 тис. грн.: на суму 3833,9 тис. грн. придбані кондиціонери, комп’ютерна техніка, меблі, флагштоки, телевізори, автомобілі, пилосос, на суму 1708,2 тис. грн. - проведений капітальний ремонт адмінбудинку та ліфту.

За звітний період по освіті використано 143574,4 тис. грн., з них загального фонду 109552,8 тис. грн., або 99,7% плану з урахуванням змін, спеціального фонду 34022,6 тис. грн. (86,7%), в тому числі за рахунок освітньої субвенції проведені видатки на 67595,8 тис.грн. На низький відсоток виконання спецфонду по бюджету розвитку вплинув факт невикористання в повному обсязі державної освітньої субвенції в сумі 4480,7 тис.грн. в результаті проведення процедури відкритих торгів по закупівлі предметних кабінетів, комп’ютерних комплексів з мультимедійними засобами навчання.

Фактичні видатки на харчування склали 8717,9 тис.грн. Вартість харчування дітей в день становила:

- в дитячих дошкільних закладах 15,88 грн. при запланованих 18,41 грн.

- в загальноосвітніх школах для учнів 1-4 класів – 6,04 грн. при плані 6 грн.,  

- пільгової категорії учнів – 7,41 грн. при плані 6 грн.,

- в школі-інтернаті – 29,59 грн. при плані 35,33 грн.,

- по професійно-технічним закладам – 47,41 грн. для дітей-сиріт при плані 45,80 грн., та 21,40 грн. для дітей, які знаходяться під опікою при плані 18,32 грн.

На зменшення вартості харчування в дитячих дошкільних закладах та школі-інтернату вплинуло використання у першому кварталі залишків продуктів харчування на початок року.

Протягом року проведені видатки за рахунок бюджету розвитку на придбання предметів довгострокового використання у сумі 4011,9 тис.грн., в тому числі: холодильників, пральних машин, духових та жарочних шаф, електричних баків, грально-спортивного обладнання, сушилок для посуду, насосів, електроплит, металевих столів для кухонь, морозильних камер, комп’ютерів, принтерів та інше; на капітальні ремонти шиферної покрівлі, котельні, харчоблоків, електромереж, системи теплопостачання, заміну вікон і вхідних дверей, капремонт футбольного поля та багатофункціонального майданчика, спортивного залу, тощо витрачено 22053,6 тис.грн.

За рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків отримано на 3647,4 тис.грн.: малоцінний інвентар, основні засоби, безкоштовні підручники, карнавальні і сценічні костюми, тканини, комп’ютера, іграшки, миючи засоби, будматеріали, вугілля, паливо, прийнято будівлю до освітньо-культурного центру м.Білозерське та інше.

За рахунок субвенції з державного бюджету передбачена виплата соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», виконання якої складає 840,3 тис.грн., річний план збільшено на 242,4 тис.грн. в зв’язку із збільшенням суми виплати прийомним батькам в результаті збільшення кількості прийнятих в сім’ї дітей з 12 до 24.

По охороні здоров’я витрати за рік склали 61255 тис. грн., або 99,9% уточненого плану. 93,5% видатків приходиться на захищені статті. По медичних закладах налічується 145 денних ліжок. Фактичні витрати на медикаменти на один ліжко-день денного стаціонару склали 2,2 грн. План роботи ліжка по денним стаціонарам виконаний на 102,4 %. План лікарських відвідувань виконаний на 99,6 % по первинному рівню меддопомоги та на 81 % по вторинному. Фактична вартість амбулаторного відвідування склала 2,1 грн. Стоматологічні відвідування виконані на 101,3 %, фактична вартість одного відвідування склала 4,7 грн. При ліжковому фонді звичайного стаціонару у 310 ліжок фактична вартість одного ліжко-дня на медикаментозне забезпечення склала 20 грн. по звичайних ліжках і 45,7 грн. по ветеранських. Середня норма видатків на медикаменти по стаціонару склала 20,4 грн. Вартість харчування фактично склала по звичайному стаціонару 6,4 грн., ветеранського ліжка – 45,8 грн. Середня норма видатків на харчування по стаціонару склала 7,1 грн. Виконання ліжко-дня звичайного стаціонару склало 91 %.

Виконання по програмних заходах склалось наступним чином:: по заходах боротьби з туберкульозом на 338,8 тис. грн. придбано туберкулін, медикаменти та вироби медичного призначення (деззасоби, рукавички, пробірки, контейнери, рентгеноплівку, тощо), на 88,6 тис. грн. 545 продуктових наборів; по заходах з імунопрофілактики - на 12,9 тис. грн. придбано протигрипозну та антирабічну вакцину; з профілактики СНІДу - на 115,2 тис. грн. придбані медикаменти та вироби медичного призначення (72 тис. грн.) і молочні суміші для дітей. Хворим з вадами слуху видано 49 слухових апаратів на 121,3 тис. грн. Двом хворим дітям на фенілкетонурію придбано спеціальне харчування на суму 357,7 тис. грн. Послугою зубопротезування скористувалось 139 осіб, середня вартість послуги склала 1633 грн., за рецептами медикаменти отримали 812 осіб пільгової категорії на суму 562 тис. грн. Високовартісними медикаментами забезпечено 32 особи на 173,5 тис. грн.

В межах виконання програми «Кадри охорони здоров’я» з бюджету оплачене проходження навчання двох студентів і одного інтерна – витрачено 26,9 тис. грн.

За спеціальним фондом затверджено план від надання послуг установами охорони здоров’я на суму 3117,1 тис. грн., надійшло 3196,8 тис. грн., з них 111,7 тис. грн. - від оренди майна, 3085,2 тис. грн. - від послуг згідно з основною діяльністю.

Від реалізації майна отримано 13,6 тис. грн. (утилізовані використані шприци, зданий металобрухт та срібловмісні матеріали). Від благодійних внесків, грантів та дарунків надійшло 3015,5 тис. грн. (медикаменти, вакцина, бензин, миючи засоби, телевізор, ноутбук).

В межах бюджету розвитку план з урахуванням змін склав 2474,4 тис. грн., касові видатки – 2473,7 тис. грн. або 99,9 % до плану, з них:

- придбання медичного обладнання - 218,5 тис. грн.;

- придбання санітарного транспорту - 475 тис. грн.;

- капітальний ремонт медичних закладів первинного рівня меддопомоги – 1002,8 тис. грн.;

- капітальний ремонт приміщення стоматологічної поліклініки - 149,8 тис. грн.;

- розробка ПКД для встановлення комплексу МСКТ, кисневої станції, проведення капітальних ремонтів в ДЛІЛ – 627,6 тис. грн.

Загальна сума видатків по галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» склала 100366,8 тис.грн. або на 100%. В загальній сумі видатки, які фінансуються за рахунок субвенцій з державного бюджету на соціальні пільги та субсидії для населення, складають 93978,4 тис.грн. або 93,6 %.

По субвенції з надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг виконання склало 31764,6 тис.грн. В загальній сумі видатків 8825,8 тис.грн. проведені централізованим способом (27,8%), 22938,8 тис.грн. – грошовими коштами (72,2%). Видатки з надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу протягом звітного року проведені на суму 604,2 тис.грн. Коштів на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу за 2016 рік надійшло 61609,6 тис.грн.

За рахунок субвенції з обласного бюджету надавались пільги з оплати житлово-комунальних послуг інвалідам по зору І, ІІ груп та дітям до 16 років. Протягом 2016 року послуги надані 26 пільговикам на суму 35,5 тис.грн. За рахунок коштів місцевого бюджету протягом року надавались пільги з послуг зв’язку 26 інвалідам по зору, видатки склали 12,9 тис.грн.

Протягом звітного періоду за рахунок місцевого бюджету проведено видатків:

– оплачено пільговий проїзд один раз на рік громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 3,4 тис.грн.;

– надано пільг з послуг зв’язку окремим категоріям громадян – 62,7 тис.грн.;

– виплачено щомісячну стипендію двом особам, яким виповнилося 100 років –  1,6 тис.грн.;

– проведено підписку на періодичні видання та надано матеріальну допомогу для інвалідів, що є членами громадської організації інвалідів «Джерело» – 9,8тис.грн.;

–        проведено підписку на періодичні видання та надано матеріальну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 24,5 тис.грн.;

–  надано матеріальну допомогу інвалідам по зору – 8 тис.грн.;

–  26 учасникам бойових дій в Афганістані виплачена матеріальна допомога на суму 14,9 тис.грн. та проведено підписку на періодичні видання на 1,2 тис.грн.;

–  надано соціальних послуг на суму 170,2 тис.грн.;

–  оплачено виконання громадських робіт – 242,3 тис.грн., з них 67,4 тис.грн. – кошти Добропільського міського центру зайнятості. Для організації громадських робіт у сфері благоустрою, в т.ч. для учнівської та студентської молоді під час літніх канікул та у вільний від навчання час, одержувачам бюджетних коштів КП «Добропільський міський транспорт» та КП «Добропільська служба єдиного замовника» на оплату дольової участі витрачено коштів місцевого бюджету 100,8 тис. грн., 74 тис.грн. – управлінням соціального захисту населення. Протягом року до громадських робіт було залучено 137 осіб;

–        проведено компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян – 300 тис.грн.;

–        проведено поховання 9 безрідних осіб;

–        надано різного роду матеріальних допомог на суму 32,1 тис.грн.

Витрати на соціальні програми і заходи у справах молоді склали 179,5 тис.грн. Придбано сувеніри, подарунки та призи для проведення заходів з виконання молодіжних програм на 106,7 тис.грн. На виготовлення та розміщення інформації соціальної спрямованості направлено 72,8 тис.грн.

На оздоровлення дітей пільгових категорій витрачено 330,8 тис.грн., з них кошти обласного бюджету – 198,5 тис.грн., кошти місцевого бюджету – 132,3 тис.грн. Протягом звітного періоду придбано 88 путівок.

Підтримка міській раді ветеранів склала 166,1 тис.грн. – на утримання 2-х працівників, канцелярські товари, підписку на періодичні видання для контингенту, матеріальну допомогу та харчові набори до Дня людей похилого віку, вітальні листівки.

Протягом 2016 року була надана фінансова підтримка Добропільському міському відділенню УСВЖН на суму 8,7 тис.грн. (оплата теплопостачання, матеріальна допомога для контингенту, вітальні листівки, канцтовари).

На утримання територіального центру по загальному фонду витрачено 1366,7 тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальній сумі проведених видатків складає – 94,3%, енергоносіїв – 1,5 %, інших видатків – 4,2 %. Видатки спеціального фонду складають 8,3 тис.грн. Протягом року надійшли доходи за обслуговування одиноких пенсіонерів в сумі – 8 тис.грн.

На утримання Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів витрачено 1021,6 тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями по центру становить – 72,8%, енергоносіїв – 1,9%, інших видатків – 25,3%. Протягом року реабілітацію пройшли 62 дитини. Видатки спеціального фонду складають 56,1 тис.грн. За рахунок благодійних внесків було придбано планшет – 3,1 тис.грн. та шафу для одягу – 0,9тис.грн. За рахунок бюджету розвитку придбано звукопідсилювальний комплект – 11 тис.грн. та вуличний ігровий майданчик для дітей – 41,1 тис.грн.

По Центру соціально-психологічної реабілітації дітей при планових показниках з урахуванням змін загального фонду – 2356,9 тис.грн. виконання склало 100%. Протягом року за рахунок дотації з обласного бюджету проведені видатки на суму 2315 тис.грн., за рахунок субвенції з міста Мирноград – 20 тис.грн., коштів місцевого бюджету – 21,9 тис.грн. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями – 72%, енергоносії – 6,8 %, харчування 15,2%, інші видатки – 6%. Протягом року в Центрі знаходились 25 дітей з них місцевих 12. Середня вартість харчування протягом року склала 44,31 грн. Планові призначення спеціального фонду складають 315,5 тис.грн. За рахунок благодійних внесків надійшло продуктів харчування на 21,2тис.грн., господарчих товарів, подарунків, меблів, одягу та інше на 54,3 тис.грн. Протягом звітного періоду за рахунок бюджету розвитку було придбано меблі, побутову та оргтехніку, ігровий майданчик для дітей, всього на 240 тис.грн.

На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді використано 385,2 тис. грн. - 100% плану. Видатки на захищені статті складають 370,6 тис. грн. або 96,2%. Штатна чисельність складає 5 одиниць.

Видатки на житлово-комунальне господарство у 2016 році по загальному фонду склали 12430,5 тис. грн., що складає 99,9 % від запланованих асигнувань. Кошти виділялись на фінансову підтримку підприємств: комунальному підприємству «Добропільська служба єдиного замовника» для оплати матеріалів по ліквідації наслідків штормового вітру, придбання контейнерів, ліхтарів, меблів та обладнання для гуртожитків, видалення аварійних дерев тощо у розмірі 1992,1 тис. грн., Добропільському виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» - 25,9 тис. грн. для придбання плит перекриття та залізобетонних кілець. Також за звітний період проведено оцінку об’єктів території житлового кварталу «Луганський» та розробку проекту розподілу території центральної частина міста та мікрорайону «Сонячний» на 228,4 тис. грн., придбані матеріали для ремонту водопровідно-каналізаційних мереж на 790,7 тис. грн.

За звітний період профінансовані наступні види робіт з благоустрою на загальну суму 9393,4 тис. грн.:

- зовнішнє освітлення: оплата електроенергії, придбання світильників та матеріалів, демонтаж аварійних опор, профілактичне обслуговування мереж, інше – 2478,9 тис. грн.;

-       встановлення та придбання дорожніх знаків – 92,9 тис. грн.;

-       заходи з озеленення – 561,8 тис. грн.;

-       коригування схеми дорожнього руху – 23,5 тис. грн.;

-       ліквідація звалищ – 198 тис. грн.;

-       монтаж системи відеоспостереження – 177,9 тис. грн.;

-       оцінка об’єктів благоустрою – 8 тис. грн.;

- фінансова підтримка КП «Добропільський міський транспорт» для утримання та поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, придбання тротуарної плитки, інвентарю,обладнання, проведення аварійного ямкового ремонту, ремонту зупинок, придбання урн, здійснення заходів з озеленення, оцінки міжквартальних проїздів тощо – 4993,6 тис. грн.;

- фінансова підтримка КП «Добропільська служба єдиного замовника» для оплати праці працівників з благоустрою, придбання тротуарної плитки, утримання міського парку та кладовища, придбання піску для дитячих гральних майданчиків, придбання контейнерів для збору ТПВ тощо – 858,8 тис. грн.

По галузі «Культура і мистецтво» видатки загального фонду склали 9285,6 тис. грн., виконані на 100%. Питома вага захищених статей в загальній сумі проведених видатків на утримання централізованої бібліотечної системи, централізованої бухгалтерії, музичних шкіл 89,5%.

Згідно програми економічного і соціального розвитку було проведено 11 святкових заходів державного значення на 110,2 тис.грн.

Протягом року 389 учнів та 127 вчителів музичних шкіл прийняли участь у 16 конкурсах та фестивалях міжнародного, всеукраїнського, обласного значення та 1 обмінному візиті на загальну суму 213,4 тис.грн.

В 2016 році за рахунок загального фонду було придбано музичних інструментів на суму 30,1 тис.грн. (13 скрипок, 11 гітар).

Спеціальний фонд сформований за рахунок батьківської плати за навчання; передачі в оренду приміщень; доходів від здачі у прокат музичних інструментів; коштів від реалізації майна; благодійних внесків, грантів та дарунків і видатків бюджету розвитку. Фактичне виконання (каса) становить 9825,4 тис. грн. (в тому числі 1141,2 тис.грн. - бюджет розвитку), або 99,99% річних призначень, в тому числі зарплата з нарахуваннями 374,5 тис.грн.; поповнено бібліотечний фонд та проведена підписка на періодичні видання на 152 тис.грн.; придбано кондиціонери на 30 тис.грн.; придбано комп’ютерну техніку та мікшер на 118,25 тис.грн.; придбано проектори в ЦБС та музичну школу на 72,7 тис.грн.; придбано музичні інструменти (2 роялі, 2 цифрових піаніно) на 459,9 тис.грн.; придбано каталожний ящик та біндер на 12,5 тис.грн.; на розробку проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт музичних шкіл та її експертну оцінку витрачено 295,85 тис.грн.; отримано від реалізації майна 0,9 тис.грн.; 15,2 тис.грн. - отримано безоплатно книжки для поповнення бібліотечного фонду від Краматорської міської публічної бібліотеки ім.Горького; 0,5 тис.грн. – отримано безкоштовно меблі та лампи денного світла згідно рішення Добропільської міської ради № 7/7-44 від 23.03.2016 року; 198,4 тис.грн. – отримано комп’ютерної та музичної апаратури від Міжнародної організації з міграції; 11,3 тис.грн. – отримано ноутбуки від приватних осіб; 0,7 тис.грн. – отримано канцтовари від приватних осіб; 2,8 тис.грн. – отримано бордюри від КП «Добропільський міський транспорт» згідно рішення міської ради № 7/15-16 від 23.09.2016 року; 8079,9 тис.грн. – отримано основні засоби, два будинки культури, багаторічні насадження та інші малоцінні матеріальні активи від ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля», ТДВ «Шахта «Білозерська», філії «Соцсервіс» згідно рішення міської ради № 7/20-34 від 23.12.2016 року.

Штатна чисельність закладів культури у порівнянні з 01.01.2016 р. не змінилась та становить 174,25 ставки (116 чол.).

По галузі «Засоби масової інформації» на фінансову підтримку редакції газети “Новий шлях” витрачено 80,3 тис.грн. Кошти використані на друк газети.

По галузі «Фізична культура і спорт» річні планові призначення по загальному фонду з урахуванням змін склали 2024,8 тис.грн., виконано (каса) 2024 тис.грн., або на 99,96%. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 53,6%, енергоносії 2,3%, інші видатки 44,1%.    

За 2016 рік міські мешканці прийняли участь у 75 всеукраїнських, обласних та місцевих спортивних заходах, змаганнях та турнірах з загальною кількістю учасників 91 чол., кількістю людино-днів 4921 одиниці на загальну суму 285,5 тис. грн.

Комунальною фізкультурно-оздоровчою установою «Добропільський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», основним видом діяльності якого є нетрадиційні види спорту і масова фізична культура серед населення, використано 1020,6 тис. грн., в тому числі 79,4тис.грн. видатки бюджету розвитку. За рахунок загального фонду частково поновлено матеріальну базу по спортивному інвентарю на суму 341,3тис.грн. В межах бюджету розвитку поновлено комп’ютерну техніку, придбано баскетбольні щити, грифи для важкої атлетики.

В 2016 році від ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля», ТДВ «Шахта «Білозерська» згідно рішень міської ради № 7/13-1 від 29.07.2016 року та № 7/20-34 від 23.12.2016 року прийнято на баланс два спорткомплекси.

На утримання ДЮСШ витрачено 829,2 тис. грн., в тому числі 79,2тис.грн. видатки бюджету розвитку. За рахунок загального фонду поновлено спортивний інвентар на 53,6тис.грн. В межах бюджету розвитку було придбано боксерські мішки, подушки, груша.

Виплачувались стипендії провідним та перспективним спортсменам міста, видатки проведені у сумі 53,95 тис.грн. (4 стипендії *200грн.*11 міс.; 7 стипендій*300грн.*11 міс.; 1стипендія*300грн.*10міс.; 1 стипендія*200грн.*10 міс.; 1 стипендія*200грн.*4 міс.; 4 одноразових виплати *200грн.; 5 виплат*500грн., 5 виплат*1000 грн., 16 виплат*350 грн., одна виплата 2000 грн.).

По спеціальному фонду за рахунок бюджету розвитку по капітальним вкладенням використано 5280,2 тис.грн. на:

- будівництво дитячого спортивного майданчику в мкр-ні Сонячний – 119,8 тис.грн.;

- будівництво спортивних майданчиків, в тому числі ПКД та експертиза – 92,5 тис.грн.;

- будівництво скейт парку, в тому числі ПКД та експертиза – 1107,1 тис.грн.;

- реконструкцію зовнішнього освітлення, в тому числі ПКД – 606,1 тис.грн.;

- будівництво зовнішнього освітлення алеї перед Добропільською міською радою – 1163,2 тис.грн.;

- будівництво футбольного поля, в тому числі ПКД – 1287,8 тис.грн.;

- будівництво світлофорних об’єктів – 603,8 тис.грн.;

- будівництво тротуару в парковій зоні – 299,9 тис.грн.

По КФК 150202 «Розробка схем та проектних рішень масового застосування» видатки загального фонду на рік з урахуванням змін становлять 94,8 тис.грн. Касові видатки склали 94тис.грн. Видатки направлені для оплати заходів із змін до генерального плану та плану зонування території м.Добропілля. Не використані планові призначення через меншу вартість проектної документації.

КФК 160101 «Землеустрій» видатки спецфонду склали 5,1 тис.грн. - здійснена експертна грошова оцінка землі, по загальному фонду на 114,9 тис.грн. виконана нормативна грошова оцінка землі.

По КФК 170103 «Інші заходи у сфері автомобільного транспорту» по загальному фонду надана фінансова підтримка комунальному підприємству «Добропільський міський транспорт» у сумі 734,1 тис. грн. на заробітну плату працівникам, придбання шин та запчастин для автобусів, поточний ремонт опалювальної системи будівлі; по спеціальному фонду - у сумі 1102,2 тис. грн., планові призначення використані в повному обсязі на капітальний ремонт автобуса, придбання та встановлення воріт у будівлі КП, придбання обладнання для шиномонтажу.

КФК 180107 «Фінансування енергозберігаючих заходів»

По загальному фонду для відшкодування відсоткових ставок за залученими в кредитно-фінансових установах кредитів, що надаються фізичним особам, ОСББ та житлово-будівельним кооперативам для впровадження енергозберігаючих заходів та на виконання програмних заходів із впровадження АІС «Енергосервіс» використано 117,96 тис.грн.

КФК 180109 «Програма стабілізації та соціально-економічного розвитку територій»

По загальному фонду передбачено на рік 2,9 тис.грн., що використані на абонплату за користування точками радіотрансляційного оповіщення.

КФК 180409 «Внески органiв влади Автономної Республiки Крим та органiв мiсцевого самоврядування у статутнi капiтали суб’єктiв пiдприємницької діяльності»

На підставі договору про надання благодійного гранту між Добропільською міською радою і ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» по спеціальному фонду заплановано і спрямовано 8000 тис. грн. на поповнення уставного фонду КП «Добро».

Видатки на природоохоронну діяльність проводяться за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища. Видатки за 2016 рік склали 1904,6 тис. грн., або 99,2% планових призначень, в т.ч. на:

-   розробку проекту екологічної програми управління твердими побутовими відходами (схеми санітарної очистки міста) – 51,8 тис. грн.;

- виготовлення проектно-кошторисної документації для будівництва та реконструкції контейнерного майданчика для збору побутових відходів по вул.Незалежності одержувачем бюджетних коштів КП «Добропільський ВКБ» - 6,8 тис. грн.;

- ліквідацію звалищ неупорядкованого складування відходів – 588,5 тис. грн.;

- проведення заходів з озеленення міста – 823,3 тис. грн.;

- придбання контейнерів для збору побутових відходів, урн одержувачем бюджетних коштів КП «Добропільська служба єдиного замовника» – 434,2 тис. грн.

КФК 250000 «Видатки, не віднесені до основних груп»

Реверсна дотація у сумі 10250,1 тис. грн. сплачена державному бюджету відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».

По КФК 250315 «Інші додаткові дотації» запланована додаткова дотація бюджетам міст Білицьке, Білозерське та селища Новодонецьке на утримання дитячих дошкільних закладів у розмірі 22913,6 тис. грн. Касові видатки склали 22908,2 тис. грн.

По КФК 250344 «Субвенцiя з мiсцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соцiально-економiчного та культурного розвитку регiонiв» заплановані 490,6 тис. грн. на виконання програмних заходів 19 Державному пожежно-рятувальному загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, Головному управлінню Національної поліції України в Донецькій області для Добропільського відділення Красноармійського відділу поліції та Добропільській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області. Кошти використані в повному обсязі.

По КФК 250380 «Інші субвенції» планові призначення на рік з урахуванням змін по загальному фонду становлять 15692,1 тис. грн., виконання – 12751,4 тис.грн. (81,3% плану). На підставі угоди з Донецькою облдержадміністрацією запланована субвенція обласному бюджету на співфінансування об’єктів і заходів, які будуть здійснюватися за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, у сумі 2942,1 тис. грн. Видатки проведені у сумі 7,1 тис.грн.

Заплановані субвенції бюджетам Білозерської, Білицької міських та Новодонецької селищної рад на виконання окремих заходів програми соціально-економічного розвитку міст та селищ з благоустрою, землеустрою, капітальних вкладень, фінансування енергозберігаючих заходів, палаців і будинків культури, житлово-експлуатаційного господарства, проведення капремонту житлового фонду ОСББ, інших видатків в обсязі 12348,9 тис. грн., виконано в звітному періоді 12343,1 тис. грн. Бюджету міста Мирноград на лікування мешканців Добропільщини в урологічному і отоларингологічному відділеннях Димитровської центральної міської лікарні надані 401,1 тис. грн.

По КФК 250404 «Інші видатки» планові призначення та виконання становить 5,2 тис. грн., кошти використані на оплату судового збору та виготовлення технічного паспорту для здійснення державної реєстрації права власності на майно.

Доповідна записка направляється для відповідного реагування та прийняття заходів.

 

Начальник управління                                                                                О. М. Кравчук

 

Кальніна Ірина Мирославівна, 27912

Шаповалова Олена Іванівна, 27907

logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.