Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста сектору ведення реєстру територіальної громади відділу реєстрації Добропільської міської ради
Основні професійні та кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста або магістра. Без вимог до стажу роботи; впевнене користування ПК та оргтехнікою, вільне володіння державною мовою.
Необхідні документи:
- заява на ім'я голови конкурсної комісії;
- заповнена особова картка встановленого зразка з відповідними додатками;
- копії документів про освіту з додатками;
- копії сторінок паспорта громадянина України;
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копія трудової книжки;
- копія військового квитка (за наявності);
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» за 2020рік;
- 2 фотокартки розміром 4х6
Термін прийняття документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Термін подачі документів: 30 календарних днів від дня опублікування оголошення.
Іспит складається державною мовою письмово на знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та інших законодавчих актів України.
Довідки за адресою:
м. Добропілля, вул. Першотравнева, буд. 83, 2 поверх, каб.202, телефон 2-79-08.