Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу культури і туризму Добропільської міської ради
Основні професійні та кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 3 років або на керівних посадах у інших сферах не менше 4 років;
- практичний досвід роботи з персональним комп’ютером;
- вільне володіння державною мовою.
Необхідні документи:
- заява на ім'я голови конкурсної комісії;
- заповнена особова картка встановленого зразка з відповідними додатками;
- копії документів про освіту з додатками;
- копії сторінок паспорта громадянина України;
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копія трудової книжки;
- копія військового квитка (за наявності);
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» за 2021 рік;
- 1 фотокартка розміром 4х6.
Іспит складається державною мовою письмово на знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про культуру», «Про туризм».
Термін прийняття документів: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Довідки за адресою: м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83, каб. №202, тел. 2–79–08.