Добропільський ЦНАП підвищує рівень обслуговування відвідувачів
Центр надання адміністративних послуг у місті Добропілля бере участь у кампанії з підвищення якості обслуговування відвідувачів ЦНАП.
Ця ініціатива реалізується Офісом реформи адміністративних послуг спільно із Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, іншими проектами міжнародної технічної допомоги.
В рамках цієї кампанії ЦНАП отримав такі інформаційні матеріали:
- Довідник з питань адміністративних послуг;
- Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП;
- Настінну та настільні таблички «Розкажи нам про свої враження від візиту до ЦНАП;
- Стенд для книги відгуків;
- Інформаційні постери.
Сподіваємось, що надіслані матеріали допоможуть кожному працівнику центру ще більш якісно та фахово надавати послуги та підвищити рівень обслуговування відвідувачів.