ПОРЯДОК використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Доводимо до відома, що департаментом агропромислового розвитку та земельних відносин облдержадміністрації (далі – департамент) здійснюються організаційні заходи щодо належного виконання постанови Кабінету міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 ( в редакції постанови КМУ від 10 березня 2021 року № 185 ) « Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» (із змінами) ( далі – Порядок).

Розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 21 квітня 2021 року № 348/5-21 «Про обласну комісію з прийняття рішень щодо компенсації витрат, здійснених суб’єктами господарювання для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» утворено обласну комісію та затверджено її персональний склад.

Відповідно до Порядку отримувачами бюджетних коштів є суб’єкти господарювання – юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми та форми власності і фізичні особи – підприємці, що проводять діяльність у галузях садівництва, виноградарства та хмелярства.

Суб’єктами господарювання, які закладають плодово-ягідні насадження, виноградники та хмільники, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації витрат ( без урахування податку на додану вартість), здійснених у період з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року на:

  • придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю ( далі

– садивний матеріал ), - у розмірі до 80 відсотків здійснених витрат (після проведення ними садіння або ремонту насаджень);

  • проведення робіт та придбання матеріалів для спорудження шпалер і встановлення

систем краплинного зрошення ( далі – роботи), у розмірі до 50 відсотків здійснених витрат (після завершення монтажних робіт);

            3)  закупівлю техніки, механізмів та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві ( далі – техніка, механізми та обладнання) згідно із затвердженням Мінагрополітики переліком такої техніки, механізмів та обладнання, - у розмірі до 30 відсотків їх вартості.

Суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня обласним комісіям документи:

  • для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і роботи (підпункт 1 пункту 9 Порядку);
  • для отримання компенсації витрат на техніку, механізми та обладнання ( підпункту 2 пункту 9 Порядку).

Компенсація витрат за садивний матеріал не може перевищувати нормативи, у межах яких проводиться часткове відшкодування їх вартості, затверджені Мінагрополітики ( наказ № 74 від 07.07.2021 «Про затвердження нормативів, форм звітності, переліку техніки, механізмів та обладнання, передбачених для надання державної підтримки виробників плодів, ягід, винограду та хмелю»).

Суб’єктам господарювання – виробникам плодів, ягід, винограду та хмелю, які провадять сільськогосподарську діяльність з обробки, переробки та/або консервації плодів, ягід, винограду та хмелю, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації до 50 відсотків вартості ( без урахувань податку на додану вартість):

  • нового будівництва та реконструкції холодильників для зберігання плодів, ягід, столових

сортів винограду та хмелю власного виробництва, цехів первинної переробки винограду, плодів та ягід власного виробництва, об’єктів із заморожування плодово-ягідної продукції (далі – об’єкти);

  • придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування

плодів ягід та хмелю власного виробництва, ліній з переробки плодів, ягід та технічних сортів винограду власного виробництва на соки, пюре, виноматеріали (далі – лінії) після завершення

пусконалагоджувальних робіт.

Компенсації підлягає вартість об’єктів, введених в експлуатацію з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року, та/або вартість ліній, придбаних у той самий період.

Для отримання компенсації вартості об’єктів суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня комісії Мінагрополітики документи ( пункт 10 порядку).

Одноразово у 2021 році суб’єкти господарювання можуть отримати компенсацію за період з 2019 по 2020 роки за напрямами та у розмірі, визначеними підпунктами 1 і 2 пункту 4 та пунктом 5 Порядку.

Для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і роботи за зазначений період суб’єкти господарювання подають до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року обласним комісіям перелік документів, визначений підпунктом 1 пункту 9 Порядку.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо відповідні насадження не обліковуються на їх балансі на дату подання документів.

Обласні комісії проводять відповідно до пункту 9 Порядку перевірку поданих документів та незалежно від результатів розгляду документів забезпечують надходження до Мінагрополітики відповідно до 15 вересня або 1 листопада 2021 року зведених відомостей про фактичні витрати та попередні обсяги компенсації, висновків за результатами аналізу отриманих документів та актів про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, а в разі надходження відповідного запиту Мінагрополітики – інші підтверджені документи.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

До комісії Мінагрополітики суб’єкти господарювання подають до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року:

документи, зазначені у пункті 10 Порядку, - для отримання компенсації за об’єкти, введені в експлуатацію у період з 2019 по 2020 роки;

документи, зазначені у пункті 11 Порядку, - для отримання компенсації за лінії, придбані у період з 2019 по 2020 роки.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року включно.

Документи,подані не в повному обсязі, повертаються Мінагрополітики суб’єкту господарювання в десятиденний строк.

Документи,що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Компенсації підлягає вартість основних фондів, підтверджена актами приймання-передачі(внутрішнього переміщення) основних засобів та/або приймання-здачі відремонтованих,реконструйованих та модернізованих об’єктів (№ ОЗ-1,ОЗ-2), які передбачені проектно-кошторисною документацією.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо придбані у цей період лінії на момент подання документів до комісії Мінагрополітики не обліковуються на їх балансі.

У разі коли суб’єкт господарювання отримував у період з 2019 по 2020 роки компенсації, доплата здійснюється в межах встановленого для кожного напряму розміру державної підтримки з відрахуванням вже сплачених сум компенсації.

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.