У Центрі надання адміністративних послуг доповнено перелік послуг

Відповідно до рішення Добропільської міської ради від 20.09.2017 № 7/31-13 «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 21 червня 2017 року № 7/26-6 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг у місті Добропіллі, які надаються Добропільською міською радою, її виконавчими органами та комунальними підприємствами (нова редакція)», було доповнено перелік послуг, що надаються Центром надання адміністративних послуг у м. Добропілля, а саме: послуги Головного територіального управління юстиції в Донецькій області та Добропільського міського відділу Головного управління Державної міграційної служби України в Донецькій області.

Таким чином Центром додатково надаватимуться наступні послуги: державна реєстрація статуту територіальної громади, державна реєстрація змін до статуту, видача дублікату свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади, скасування державної реєстрації статуту територіальної громади, оформлення, видача або обмін паспорта громадянина України з безконтактним носієм та оформлення, видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (з безконтактним носієм).

За додатковою інформацією звертатися до Центру надання адміністративних послуг (м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83) або за телефоном (06277) 2-79-23; 095-330-25-60.

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.