Інформація щодо роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Добропілля
У зв’язку із проведеною реформою по децентралізації влади, рішенням Добропільської міської ради від 15.06.2016 № 7/11-8 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 18.05.2016 № 7/9-34» затверджено новий перелік адміністративних послуг, який включає 100 адміністративних послуг.
З початку 2017 року Центр прийняв 1394 громадянина та суб’єктів господарювання. За 49 робочих днів 2017 року відділ надав 1136 послуг та 258 консультацій щодо надання адміністративних послуг. Найчастіше громадяни звертаються за такими послугами: реєстрація місця проживання – 341; реєстрація фізичних та юридичних осіб - підприємців – 287; послуги управління держгеокадастру Донецької області – 239; реєстрація нерухомого майна – 79. В середньому за день Центр відвідує більше 30 осіб.
Для зручності відвідувачів працівниками Центру запроваджено інформування заявників про готовність результату надання адміністративних послуг телефоном.