ІНФОРМАЦІЯ про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року в Управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради

На виконання вимог Закону України „Про звернення грмадян” та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” робота зі зверненнями громадян протягом І півріччя 2017 року спрямовувалась на удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, налагодження роботи із зверненнями громадян, своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та організацію їх особистого прийому в управлінні.

Аналіз розгляду звернень громадян свідчить, що протягом звітного періоду до управління звернулося 334 громадянина (на 31,6 % менше ніж за аналогічний період 2016 року), з них:

Усні звернення склали –178 громадян (на 7,2 % більше ніж у відповідному періоді 2016 року), із зазначеної кількості усних звернень звернення поділилися на:

- особистий прийом –119 осіб, або на 11 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року;

- „пряму лінію” – 16 осіб, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року;

- виїзні прийоми керівництва, яких було 48, звернулося – 43 громадянина, що відповідає аналогічному періоду минулого року .

Протягом звітного періоду до управління через органи вищого рівня (Виконавчий комітет Добропільської міської ради) надійшло 156 письмових звернень, що на 166 звернень менше між у минулому році. Проти 2016 року кількість звернень через органи вищого рівня зменшилася більше ніж в двічі.

За звітний період колективних звернень не надходило, повторних – 9 звернень, що на 18,2 % менше ніж у минулому році.

Серед питань, що турбували громадян основними були:

-Призначення житлових субсидій - 69 звернень, або 20,7 % від загальної кількості звернень;

-Призначення та виплата допомог – 129 звернень, або 38,6 % від загальної кількості звернень;

- Встановлення статусу – 10 звернень, або 3,0 % від загальної кількості звернень.

По всім зверненням надані роз’яснення згідно чинного законодавства щодо шляхів їх вирішення.

З метою забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” наказом начальника управління від 20.12.2016 № 160/02-13: затверджені графіки на 2017 рік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом управління, телефонного зв’язку „Пряма лінія”. Діє комісія з питань розгляду звернень громадян; затверджено план заходів щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до управління; створено „гарячі лінії”, телефон „Довіри”.

 

 

     

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.