Звіт про роботу управління соціального захисту населення Добропільської міської ради за період з 27 серпня 2018 року по 31 серпня 2018 року
Відділ грошових виплат і компенсацій
Протягом тижня прийнято 342 заяви про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій -63;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг - 275;
- субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива - 4.
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій – 629 сім’ям;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг - 361 сім’ї;
- субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива - 13 сім’ям.
Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг - 99 сім’ям.
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку, як отримувача державних соціальних допомог, та повідомлень про призначення допомог - 279 громадянам.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам жилищно-комунальних послуг пільгової категорії громадянь, які мають право на отримання пільг за серпень 2018 - 15 підприємствам.
Прийнято заяв від пільгової категорії громадян (ветеранів війни) на тверде паливо та скраплений газ, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення -1 особа.
Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків в зв’язку з:
- змінами у складі сім’ї пільговиків - 21 картка;
- подовженням терміну дії посвідчень багатодітним сім’ям у зв’язку з навчанням повнолітніх дітей на денній формі - 8 сім'ям;
Введено до ЄДАРП 7 нових особових справ отримувачів пільг.
Введено до бази АСОПД внутрішньо переміщених осіб 40 осіб.
Надано 16 відповідей на запити обласного Департаменту та Центру нарахування.
Проведено відкоригування коректності заповнення даних в електроних картках пільговиків згідно запиту обласного Центру нарахування - 1900 карток.
Надано 5 відповідей на запити інших УСЗН по області та Україні відповідно ВПО.
Надіслано 6 запитів до інших УСЗН по області та Україні відповідно ВПО.
Відпрацювання списків ВПО наданих Пенсійним фондом України Добропільського об'єднаного управління — 145 осіб.
Надано відповідей на запити Державної міграційної служби та Державної фіскальної служби — 9 відповідей.
29 серпня 2018 р. проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО 7 осіб. Закриття довідок в базі АСОПД та ЄІБДВПО. 30 серпня 2018 р. проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про скасування довідок ВПО 81 особа. Закриття довідок в базі АСОПД та ЄІБДВПО.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та реалізації пільг населення
Прийнято заяв на забезпечення санаторно – курортним оздоровленням від 1 особи, укладено 1 договір щодо забезпечення санаторно-курортною путівкою особи з інвалідністю.
Видано посвідчення «Ветеран праці» - 2 особам.
Видано направлень на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації 15 особам з інвалідністю, укладено 14 договорів з підприємствами, що виробляють засоби реабілітації.
Видано 1 направлення до Добропільського центру комплексної реабілітації осіб з інвалідністю.
Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності - 7 особи.
Прийнято заяв щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 1 особи з інвалідністю, прийнято рішень про виплату матеріальної допомоги 2 непрацюючим малозабезпеченим особам. Прийнято заяв від 5 учасників АТО на проходження професійної адаптації, санаторно-курортного лікування, психологічної реабілітації.
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення – 20 особових рахунків;
- перерахунків пенсій – 52 особових рахунків;
- виплати пенсій особам, які проживають в будинках-інтернатах – 1 особовий рахунок.
Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 25 особових рахунків.
Сектор державних соціальних інспекторів
- Здійснено 105 обстежень сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.
Відділ з питань праці та юридично – правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 29.08.2018 року становить 329,8 тис. грн.
Розроблено заходи з профілактики травматизму невиробничого характеру в місті Добропілля на період 2018-2021 років.
Розроблено заходи з поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в місті Добропілля на період 2018-2021 років.
Надано 6 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Проведено конкурс на заміщення вакантної посади – 13 кандидатур.
Відділ обліку і звітності
Здійснені виплати:
- Субсидія населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 1 підприємству на суму 525,00 грн.
- Соціальні гарантії фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги - 97 одержувачам на суму 21454,16 грн.
- Пільги населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг – 24 одержувачам на суму 1259,48 грн.
- Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 174 одержувачі на суму 59170,90 грн.
- Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів 1 одержувач на суму 11664,00 грн.
- Щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 143 одержувачі на суму 331740,17 грн.
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
Станом на 01 вересня 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9142 внутрішньо переміщених осіб, або 8072 сім’ї, в т.ч.:
- працездатних осіб - 1704;
- дітей - 1070;
- осіб з інвалідністю - 318;
- пенсіонерів - 6050.
За минулий тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 63 особи (з них 41 вперше), із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг, звернулась 1 внутрішньо переміщена особа.
31 серпня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
- призначення (відновлення) соціальних виплат 38 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально – побутових умов сім’ї;
- відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі;
- припинення соціальних виплат 81 внутрішньо переміщеній особі (з причини виїзду ВПО за кордон, на тимчасово окуповану територію України або до населених пунктів, на території яких, органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, із зазначенням кількості днів такої відсутності - 60 днів);
- припинення соціальних виплат 7 внутрішньо переміщеним особам через зміну місця проживання.