Звіт про роботу управління соціального захисту населення Добропільської міської ради за період з 03 по 07 вересня
Відділ грошових виплат і компенсацій
Протягом тижня прийнято 358 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій - 152;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг - 204;
- субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива - 2.
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій – 210 сім’ям;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг - 214 сім’ї;
- субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива - 5 сім’ям.
Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг - 82 сім’ям.
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку, як отримувача державних соціальних допомог, та повідомлень про призначення допомог - 277 громадянам.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за серпень 2018 для - 4 підприємствам.
Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків в зв’язку з:
- змінами у складі сім’ї пільговиків - 12 карток;
- подовженням терміну дії посвідчень багатодітним сім’ям в зв’язку з навчанням повнолітніх дітей на денній формі - 8сім'ям;
Введено до ЄДАРП 22 нові особові справи отримувачів пільг.
Введено до бази АСОПД внутрішньо переміщених осіб - 44 особи.
Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) - 8 осіб.
Надано 17 відповідей на запити обласного Департаменту та Центру нарахування.
Проведено відкоригування коректності заповнення даних в електронних картках пільговиків згідно запиту обласного Центру нарахування - 175 карток.
Надано 7 відповідей на запити інших УСЗН по області та Україні відповідно ВПО.
Надіслано 5 запитів до інших УСЗН по області та Україні відповідно ВПО.
Відпрацювання списків ВПО наданих Пенсійним фондом України Добропільського об'єднаного управління - 53 осіби.
Надано 8 відповідей на запити Державної міграційної служби та Державної фіскальної служби.
5 вересня 2018 р. проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО 5 осіб. Закриття довідок в базі АСОПД та ЄІБДВПО.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та реалізації пільг населення
Прийнято заяв на забезпечення санаторно – курортним оздоровленням від 1 особи, укладено 5 договорів щодо забезпечення санаторно-курортною путівкою особи з інвалідністю.
3 особам видано посвідчення «Ветеран праці» .
Видано направлень на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації 1 особі з інвалідністю.
Видано 1 направлення до Добропільського центру комплексної реабілітації осіб з інвалідністю.
Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності - 7 осіб.
Прийнято заяв щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 1 особи з інвалідністю та від 2 непрацюючих малозабезпечених осіб.
Прийнято 5 заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома».
Видано посвідчення «Ветеран праці» - 3 особам.
Прийнято 2 заяви від постраждалих внаслідок ЧАЕС для виплати компенсаційних виплат, передбачених Законом України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Прийнято 1 заяву на компенсацію замість санаторно-курортної путівки та 2 заяви на компенсацію проїзду від постраждалих внаслідок ЧАЕС.
Прийнято 24 заяви від осіб з інвалідністю по зору 1 та 2 групи інвалідності для надання матеріальної допомоги до Всесвітнього Дня Білої Тростини.
Прийнято заяву від 1 учасника АТО на санаторно-курортне лікування. Укладено 3 договори для професійної адаптації учасників АТО.
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення - 21 особова справа;
- перерахунків пенсій - 40 особових справ;
Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами - 41 особова справа.
Сектор державних соціальних інспекторів
- Здійснено 139 обстежень сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.
Відділ з питань праці та юридично – правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 05.09.2018 року становить 726,4 тис. грн.
Надано 5 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Відділ обліку і звітності
Протягом тижня надано 10 звітів про заборгованість за бюджетними коштами до електронної звітності державного казначейства «Є-Звітність»
Надано інформації фінансовому управлінню Добропільської міської ради, Департаменту управління соціального захисту населення ДОДА щодо стану виплати, нарахувань та заборгованості управління за надані різні види соціальних допомог, пільг, компенсацій, послуг, субсидій за всіма видами бюджетів та складання звітності.
Проведено звіряння розрахунків за надані пільги, субсидії та послуги з підприємствами - надавачами послуг станом на 01.09.2018 року.
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
Станом на 7 вересня 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9033 внутрішньо переміщених осіб, або 7969 сімей, в т.ч.:
- працездатних осіб - 1706;
- дітей - 1066;
- осіб з інвалідністю - 314;
- пенсіонерів - 5947.
За минулий тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 44 особи (з них 33 вперше), із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
07 вересня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
- призначення (відновлення) соціальних виплат 52 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
- відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішній переміщеній особі;
- припинення соціальних виплат 5 внутрішньо переміщеним особам через зміну місця проживання.