Звіт про роботу управління соціального захисту населення Добропільської міської ради за період з 24 по 28 вересня 2018 року
Протягом тижня прийнято 241 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій -79 ;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг - 162;
- субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива - 0.
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій – 415 сім’ям;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг - 332 сім’ї;
- зроблено автоматизованих перерахунків підвищення тарифу «вивіз сміття твердого та побутового палива» ФОП Матяш у субсидій для 1072 сім’ї;
- зроблено автоматизованих перерахунків підвищення тарифу «утримання багатоквартирним будинком» ФОП Соловйов у субсидій для 173 сім’ї;
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку, як отримувача державних соціальних допомог, та повідомлень про призначення допомог – 35 громадянам.
Надіслано 320 рекомендованих листів громадянам з повідомленнями про відмову в призначенні або викликами для донесення повного комплекту документів.
На сайті Добропільської міської ради опублікована 1 стаття з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.
Протягом робочого тижня відбулося 5 виїздів «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 178 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2-х осіб прийнято заяви за адресою проживання.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за серпень 2018 для - 3 підприємства.
Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків в зв’язку з:
- змінами у складі сім’ї пільговиків – 8 карток;
- подовженням терміну дії посвідчень багатодітним сім’ям в зв’язку з навчанням повнолітніх дітей на денній формі - 9 сім'ям;
Введено до ЄДАРП 14 нових особових справ отримувачів пільг.
Введено до бази АСОПД та бази ЄІБДВПО внутрішньо переміщених осіб - 38 осіб.
Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) - 21 особа.
Проведено коригування коректності заповнення даних в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги в 1894 електронних картках пільговиків згідно запиту обласного Центру нарахування.
Надано 13 запитів та надіслано 25 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, обласному Департаменту, Центру нарахування, Державній міграційній службі, Центру зайнятості.
Відпрацювання списків ВПО - 74 особи.
26 вересня 2018 р. та 27 вересня 2018 р. було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО 14 особам.
Проведено закриття довідок ВПО в базі АСОПД та ЄІБДВПО 24 особам.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та реалізації пільг населення
Видано 11 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.
Надано 14 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР. З 7 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 2 акта – приймання робіт (надання послуг) та укладено 26 договорів про забезпечення ТЗР.
Обстежено 5 осіб з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.
До Добропільського центру комплексної реабілітації направлено 1 особу з інвалідністю.
Направлено до головного управління документи на оформлення до будинку – інтернату загального типу на 2 осіб.
Видано посвідчення «Ветеран праці» - 1 особі.
Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності - 7осіб.
Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 1 особи, послуги «денного перебування» - 7 осіб.
23 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи надані консультації щодо заміни посвідчення учасника ліквідації аварії на ЧАЄС.
Прийнята заява на грошову компенсацію замість путівки від 1 особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Нарахована та сплачена компенсація на продукти харчування 176 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Було надано 1 учаснику АТО санаторно-курортне лікування.
Надано 7 учасникам АТО консультацій щодо проходження професійної адаптації, психологічної реабілітації та санаторно-курортного лікування та 3 особам з інвалідністю – з питань санаторно-курортно лікування.
Виплачена 17 ветеранам війни одноразова грошова допомога до 5 Травня; 1 особі з інвалідністю загального захворювання компенсація замість санаторно-курортного лікування.
Прийнято заяв на забезпечення санаторно – курортним оздоровленням від 1 учасника АТО та 1 особи з інвалідністю, укладено 1 договір щодо забезпечення санаторно-курортною путівкою осіб з інвалідністю.
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення – 21 особовий рахунок;
- перерахунків пенсій – 13 особових рахунків;
Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 26 особових рахунків.
Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 13 особових рахунків.
Сектор державних соціальних інспекторів
Здійснено 192 обстеження сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.
Відділ з питань праці та юридично – правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 26 вересня 2018 року становить 433,1 тис. грн.
Для розгляду на засіданні виконкому міської ради та реєстрації колективних договорів прийняті 4 пакети документів від підприємств.
Надано 9 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Проведено 1 засідання міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Прийнято участь в 1 засіданні міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати на території м. Добропілля.
Підготовлено 7 проектів рішень щодо реєстрації колективних договорів, змін та доповнень до них.
Проведена робота щодо підготовки 2 позовних заяв до суду.
Надано інформаційні матеріали до відділу виконавчої служби щодо виконання рішень суду на 3-х осіб.
Надано інформації Департаменту соціального захисту населення щодо заборгованості із заробітної плати, по виконанню рішень суду, кадрової роботи.
Відділ обліку і звітності
Здійснені виплати:
- надання пільг та субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства у сумі 1083139,93 грн;
- виплачено нарахування додаткового періоду по допомогам сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку. Загальна сума за усіма видами допомог складає 973085,16 грн;
- надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку 3459,23 грн;
- надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 17204,70 грн;
- виплата особам з інвалідністю по зору на оплату послуг зв'язку у сумі 1266,28 грн;
- щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 186477,00 грн;
- разової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня у сумі 22450,00 грн;
- забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким встановлено статус учасника бойових дій у сумі 8186,00 грн. та заходи з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції у сумі 8127,00 грн;
- санаторно-курортного лікування та компенсації особам з інвалідністю загального захворювання та особам з інвалідністю з дитинства 54937,00 грн., з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку у сумі 20685,00 грн;
- на засоби реабілітації за напрямком протезно-ортопедичні вироби у сумі 59547,40 грн, протезування молочної залози у сумі 10033,00 грн;
- щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 56490,00 грн.
Надано інформації фінансовому управлінню Добропільської міської ради, Департаменту управління соціального захисту населення щодо стану виплати, нарахувань та заборгованості управління за надані різні види соціальних допомог, пільг, компенсацій, послуг, субсидій за всіма видами бюджетів та складання звітності.
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
Станом на 27 вересня 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9070 внутрішньо переміщених осіб, або 8009 сімей, в т.ч.:
- працездатних осіб - 1716;
- дітей - 1060;
- осіб з інвалідністю - 313;
- пенсіонерів - 5981.
За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 38 особи (з них 30 вперше), із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
28 вересня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
- призначення (відновлення) соціальних виплат 71 внутрішньо переміщеній особі на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
- припинення соціальних виплат 9 внутрішньо переміщеним особам (з причини виїзду ВПО за кордон, на тимчасово окуповану територію України або до населених пунктів, на території яких, органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, із зазначенням кількості днів такої відсутності - 60 днів);
- припинення соціальних виплат через зміну місця проживання 5 внутрішньо переміщеним особам.