Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 16 по 19 жовтня 2018 року
Протягом тижня прийнято 169 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій - 85;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг – 84.
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій – 317 сім’ям;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг - 75 сім’ям.
Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг – 107 особових справ.
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку, як отримувача державних соціальних допомог, та повідомлень про призначення допомог – 122 громадянам,
На сайті Добропільської міської ради опублікована 1 стаття з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.
Протягом робочого тижня відбулося 3 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 116 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2-х осіб прийнято заяви за адресою проживання.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за вересень 2018 для 6 підприємств.
Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків в зв’язку з:
- змінами у складі сім’ї пільговиків - 9 карток;
- подовженням терміну дії посвідчень багатодітним сім’ям в зв’язку з навчанням повнолітніх дітей на денній формі - 3сім'ям;
Введено до ЄДАРП 10 нових особових справ отримувачів пільг.
Введено до бази АСОПД та Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб - 19 осіб.
Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) - 36 осіб.
Надано 2 запити та надіслано 55 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.
Відпрацювання списків ВПО наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду - 170 осіб.
Підготовка подання на виплату матеріальної допомоги військовим, які звільнились зі строкової служби на 4 осіб.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та реалізації пільг населення
Видано 9 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.
Надано 20 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР. З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 4 акта – приймання робіт (надання послуг) та укладено 4 договори про забезпечення ТЗР.
Обстежено 4 особи з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.
До Добропільського центру комплексної реабілітації направлено 3 особи з інвалідністю.
Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності - 7 осіб.
Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку – інтернату загального типу 1 особі.
Прийнято заяв щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 1 особи з інвалідністю.
Нарахована та сплачена щорічна допомога на оздоровлення 9 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Нарахована та сплачена компенсація по втраті професійної працездатності 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 2 осіб.
Видано посвідчення «Член сім’ї загиблого» - 1 особі. Видано 1 лист-талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни 2 групи.
Прийнята заява на санаторно-курортне лікування від 2 осіб з інвалідністю.
Надано 2 учасникам АТО консультації щодо проходження професійної адаптації, психологічної реабілітації та санаторно-курортного лікування та 3 особам з інвалідністю – з питань санаторно-курортно лікування та компенсації замість санаторно-курортного лікування.
Нарахована та сплачена 2 учасникам АТО з інвалідністю одноразова грошова допомога особам з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції та членам сімей загиблих учасників АТО.
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення – 10 особових рахунків;
- перерахунків пенсій – 35 особових рахунків.
Сектор державних соціальних інспекторів
Здійснено 209 обстежень сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.
Відділ з питань праці та юридично – правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 18 жовтня 2018 року становить 529,0 тис. грн.
Надано 5 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Для розгляду на засіданні виконкому міської ради та реєстрації колективних договорів прийняті 2 пакети документів від підприємств.
Оброблено та узагальнено інформацію з виконання Плану заходів щодо організації роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю.
Подано до суду 1 позов.
Надано інформації Департаменту соціального захисту населення щодо заборгованості із заробітної плати, по виконанню рішень суду, кадрової роботи.
Відділ обліку і звітності
Здійснені виплати:
- щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 891626,32 грн;
- компенсації за шкоду заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення, у випадку звільнення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 3203,68 грн;
- одноразової виплати непрацюючим малозабезпеченим особам та особам з інвалідністю у сумі 1404,00 грн;
- санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання та особам з інвалідністю з дитинства 13644,00 грн;
- за здійснення заходів з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції у сумі 4966,50 грн;
- особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 4147,71 грн;
- одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції та членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції у сумі 18000,00 грн;
- за пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1640,26 грн;
- на забезпечення протезно-ортопедичними виробами осіб з інвалідністю у сумі 231244,71 грн.
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
Станом на 19 жовтня 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9064 внутрішньо переміщених осіб, або 7995 сімей, в т.ч.:
- працездатних осіб - 1723;
- дітей - 1060;
- осіб з інвалідністю - 314;
- пенсіонерів - 5967.
За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 38 осіб (з них 30 вперше), із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг.
19 жовтня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
призначення (відновлення) соціальних виплат 74 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально – побутових умов сім’ї;
відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 4 внутрішньо переміщеним особам.