Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 22 по 26 жовтня 2018 року
Протягом тижня прийнято 238 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій - 97;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг – 139;
- субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива - 2.
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій - 344 сім’ям;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг - 103 сім’ям.
Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг - 79 особових справ.
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку, як отримувача державних соціальних допомог, та повідомлень про призначення допомог - 37 громадянам.
На сайті Добропільської міської ради опублікована 1 стаття з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.
Протягом робочого тижня відбулося 3 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 141 громадянин з питань призначення всіх видів соціальних допомог.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за вересень 2018 для 11 підприємств.
Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків в зв’язку зі змінами у складі сім’ї пільговиків - 9 карток.
Введено до ЄДАРП 10 нових особових справ отримувачів пільг.
Введено до бази АСОПД та Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб - 28 осіб.
Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) - 90 осіб.
Надано 8 запитів та надіслано 30 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.
Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду - 90 осіб.
Проведено відкоригування коректності заповнення даних в електронних картках пільговиків згідно запиту обласного Центру нарахування - 576 карток.
Відпрацювання списків пільгової категорії громадян в базі ЄДАРП наданих відділом грошових виплат і компенсацій - 3140 осіб.
Підготовка подання на виплату матеріальної допомоги військовим, які звільнились зі строкової служби на 2 особи.
24 та 25 жовтня 2018 р. було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО 10 особам.
Проведено закриття довідок ВПО в базі АСОПД та ЄІБДВПО 10 особам.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та реалізації пільг населення
Видано 6 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.
Надано 25 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР. З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 1 акт приймання робіт (надання послуг) та укладено 4 договори про забезпечення ТЗР.
Обстежено 1 особу з інвалідністю щодо отримання нею ТЗР.
Взято на облік та внесено зміни до Централізованого банку даних з проблем інвалідності - 30 осіб.
Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку - інтернату загального типу 2 особам.
Прийнято заяв щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 1 непрацюючої малозабезпеченої особи.
Нарахована та сплачена компенсація на продукти харчування 176 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 5 осіб. послуги «денного перебування» - 30 осіб
Надано 5 учасникам АТО консультації щодо проходження професійної адаптації, психологічної реабілітації та санаторно-курортного лікування та 2 особам з інвалідністю – з питань санаторно-курортно лікування та компенсації замість санаторно-курортного лікування.
Видано ветеранам війни 4 путівки на санаторно-курортне лікування.
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення – 11 особових рахунків;
- перерахунків пенсій – 30 особових рахунків.
Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 2 особових рахунків.
Сектор державних соціальних інспекторів
Здійснено 201 обстеження сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.
Відділ з питань праці та юридично – правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 26 жовтня 2018 року становить 529,0 тис. грн.
Надано 8 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Для розгляду на засіданні виконкому міської ради та реєстрації колективних договорів прийняті 3 пакети документів від підприємств.
Оброблено та узагальнено інформацію з виконання заходів з профілактики травматизму виробничого та невиробничого характеру в м. Добропілля на період 2018-2022 за 9 місяців
Підготовлено та проведено засідання міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
Подано до суду позов, прийняли участь у засіданні суду, підготовлені три заперечення до суду
Надано інформації Департаменту соціального захисту населення щодо заборгованості із заробітної плати, по виконанню рішень суду, кадрової роботи.
Відділ обліку і звітності
Здійснені виплати:
- надання пільг та субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства у сумі 1138118,63 грн;
- виплачено нарахування додаткового періоду по допомогам сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку. Загальна сума за усіма видами допомог складає 604651,71 грн;
- надання щомісячної допомоги учням закладів професійної (професійно-технічничної) освіти, студентам (курсантам) закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні 6000,00 грн;
- на засоби реабілітації за напрямком крісла колісні (коляски) у сумі 76720,00 грн;
- щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 242205,21 грн;
щомісячної грошової допомоги у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 56700,00 грн.
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
Станом на 26 жовтня 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9085 внутрішньо переміщених осіб, або 8007 сімей, в т.ч.:
- працездатних осіб - 1725;
- дітей - 1063;
- осіб з інвалідністю - 316;
- пенсіонерів - 5981.
За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 38 осіб (з них 30 вперше), із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово - комунальних послуг.
26 жовтня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
призначення (відновлення) соціальних виплат 33 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї;
припинення соціальних виплат 5 внутрішньо переміщеним особам через зміну місця проживання;
припинення соціальних виплат 4 внутрішньо переміщеним особам (з причини виїзду ВПО за кордон, на тимчасово окуповану територію України або до населених пунктів, на території яких, органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, із зазначенням кількості днів такої відсутності - 60 днів).