Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 12 по 16 листопада 2018 року

Протягом тижня прийнято 264 заяви про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 183;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 80;
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 1.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 218 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 183 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 164 особових справи.

Роздруковано та направлено до КП «Добро» - 3863 повідомлення про автоматичний розрахунок житлової субсидії за жовтень 2018 року.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог – 75 громадянам.

На сайті Добропільської міської ради опубліковано 1 стаття з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 177 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за жовтень 2018 для 8 підприємств.

Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків в зв’язку зі змінами у складі сім’ї пільговиків – 18 карток.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 14 нових особових справ отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до бази АСОПД та Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб – 22 особи.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 45 осіб.

Надано 8 запитів, перевірено по відповідних обліках – 329 осіб та надіслано 44 відповіді до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 125 осіб.

Проведено корегування коректності заповнення карток ВПО в Єдиній інформаційній базі про внутрішньо переміщених осіб та коректності заповнення карток в  базі АСОПД – 865 карток.

Підготовка подання на виплату матеріальної допомоги військовим, які звільнились зі строкової служби на 2 особи.

Дванадцятого та тринадцятого листопада 2018 року було проведено два засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО по 23 особам.

Проведено закриття довідок  ВПО в базі АСОПД та ЄІБДВПО 23 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 8 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 13 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 4 акта приймання робіт (надання послуг) та укладено 3 договори про забезпечення ТЗР. 

Обстежено 4 особи з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 23 особи.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу 2 особам та прийнята 1 заява на влаштування до будинку-інтернату загального типу.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 2 особам. Видано 1 лист-талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни 3 групи.

Надано 3 учасникам АТО консультації стосовно проходження професійної адаптації, психологічної реабілітації та санаторно-курортного лікування.

Надано 2 особам з інвалідністю консультації з питань санаторно-курортного лікування та компенсації замість санаторно-курортного лікування.

Взято 2 заяви від осіб з інвалідністю на забезпечення санаторно-куротним лікуванням.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 297 обстежень сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 18 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 75 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 18 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 16 листопада  2018 року становить 684,2 тис. грн.

Надано 16 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Зареєстровані на засіданні виконкому міської ради 4 колективні договори,  прийняті  2 пакети документів від підприємств для розгляду. 

Подано до суду позов, прийнято участь у засіданні суду, підготовлено три заперечення до суду.

Надано інформацію Департаменту соціального захисту населення щодо заборгованості по заробітній платі, виконання рішень суду, кадрової роботи.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені наступні виплати:

  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя на суму 23049,43 грн;
  • пільг та субсидій на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства на суму 85600,00 грн;
  • компенсаційної виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян на загальну суму 42500,00 грн;
  • стипендії сторічним на загальну суму 230,00 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 202404,61 грн, в т.ч. за напрямами: крісла колісні - 12585,00 грн, протезування молочної залози - 4747,00 грн, протезно-ортопедичні вироби - 185072,61 грн);
  • матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби у сумі 27857,77 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

Станом на 16 листопада 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9086 внутрішньо переміщених осіб або 8015 сімей, в т.ч.:

  • працездатних осіб – 1729;
  • дітей – 1066;
  • осіб з інвалідністю – 315;
  • пенсіонерів – 5976.

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 13 осіб (з них 9 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 45 внутрішньо переміщених осіб.

16 листопада 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 74 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально- побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 4 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • припинення соціальних виплат 4 внутрішньо переміщеним особам через зміну місця проживання;
  • припинення соціальних виплат 19 внутрішньо переміщеним особам (з причини виїзду ВПО за кордон, на тимчасово окуповану територію України або до населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, із зазначенням кількості днів такої – 60 днів).
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.