Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 26 по 30 листопада 2018 року

Протягом тижня прийнято 210 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 104;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 104;
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 2.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 225 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 304 сім’ям.
  • зроблено автоматичне призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг з листопада 2018 року по квітень 2019 року – 4284 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 61 особова справа.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 148 громадянам.

Надіслано 120 листів з повідомленнями про прийняті рішення щодо призначення або відмову в призначенні соціальних допомог та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива малозабезпеченим сім’ям.

На сайті Добропільської міської ради опубліковано 1 стаття з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 174 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 4 осіб прийнято заяви за адресою проживання. 

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за жовтень 2018 для 2 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 36 нових особових справ отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до бази АСОПД та Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб – 18 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 43 особи.

Надано 7 запитів, перевірено по відповідних обліках – 127 осіб та надіслано 17 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Звітність про двійників в Єдиній інформаційній базі переміщених осіб – 5 осіб.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 160 осіб.

Проведено корегування коректності заповнення карток ВПО в Єдиній інформаційній базі про внутрішньо переміщених осіб та коректності заповнення карток в  базі АСОПД – 13 карток.

Двадцять восьмого листопада 2018 року було проведено  засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО по 3 особам.

Проведено закриття довідок  ВПО в базі АСОПД та ЄІБДВПО 3 особам. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 6 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 10 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 6 актів приймання робіт (надання послуг) та укладено 4 договори про забезпечення ТЗР. 

Обстежено 17 осіб з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 13 осіб.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу 2 особам та направлено до Департаменту документи на оформлення до будинку – інтернату загального типу на 1 особу.

Прийнято  заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 1 особи, послуги «денного перебування» - 60 осіб.

Направлено До Добропільського центру комплексної реабілітації 2 особи з інвалідністю

Прийнята заява на грошову компенсацію замість путівки від 1 особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнята заява на забезпечення санаторно – курортним лікуванням від 1 особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нарахована та сплачена компенсація на продукти харчування 176 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нарахована та сплачена компенсація  вартості проїзду до реабілітаційних установ та назад для проходження психологічної реабілітації 1 учаснику АТО.

Надано 1 учаснику АТО консультацію стосовно проходження професійної адаптації, психологічної реабілітації та санаторно-курортного лікування.

Надано 2 особам з інвалідністю консультації з питань санаторно-курортного лікування та компенсації замість санаторно-курортного лікування.

Взято 2 заяви від осіб з інвалідністю  на забезпечення санаторно-куротним лікуванням.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 262 обстеження сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 35 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 22 особових рахунка.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 1 особовий рахунок.

Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 23 особових рахунка. 

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 28 листопада 2018 року становить 684,2 тис. грн.

Надано 6 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Підготовлено 2 відзиви, складено 2 клопотання до суду, 1 цивільний позов. 

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені наступні виплати:

  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі  107623,00 грн., в т.ч. за напрямами: протезно-ортопедичні вироби – 8220,00 грн; крісла колісні – 38823,00 грн, засоби реабілітації – 60580,00 грн;
  • щомісячної грошової допомоги у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 56700,00 грн та компенсації за шкоду заподіяну здоров’ю, допомоги на оздоровлення у сумі 7593,68 грн;
  • матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби у сумі 14186,96 грн;
  • пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку у сумі 3459,78 грн;
  • надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 18452,74 грн;
  • пільг інвалідам по зору на послуги зв’язку 1210,26 грн;
  • відшкодування вартості проїзду до реабілітаційних установ та назад для проходження психологічної реабілітації 474,12 грн;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 223808,91 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

Станом на 30 листопада 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9077 внутрішньо переміщених осіб або 8009 сімей, в т.ч.:

  • працездатних осіб – 1733;
  • дітей – 1065;
  • осіб з інвалідністю – 317;
  • пенсіонерів – 62000.

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 18 осіб (з них 11 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 28 внутрішньо переміщених осіб.

30 листопада 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 80 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 3 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.