Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 10 по 14 грудня 2018 року
Протягом тижня прийнято 213 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій – 114;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 99.
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій – 172 сім’ям;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 78 сім’ям.
Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 132 особових справи.
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 161 громадянину.
На сайті Добропільської міської ради опублікована 1 стаття з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.
Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 158 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяви за адресою проживання.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за листопад 2018 для 37 підприємств.
Взято на облік та введено до ЄДАРП 13 нових особових справ отримувачів пільг.
Взято на облік та введено до бази АСОПД та Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб – 16 осіб.
Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 27 осіб.
Надано 6 запитів, перевірено по відповідних обліках – 195 осіб та надіслано 40 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.
Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 199 осіб.
Проведено корегування коректності заповнення карток особових справ отримувачив пільг - 57 осіб.
Одинадцятого та дванадцятого грудня 2018 року було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО по 36 особам.
Проведено закриття довідок ВПО в базі АСОПД та ЄІБДВПО 36 осіб.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення
Надано 14 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.
З 10 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 5 актів приймання робіт (надання послуг) та укладено 4 договори про забезпечення ТЗР.
Обстежено 25 осіб з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.
Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 36 осіб.
Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.
Видано посвідчення «Ветеран праці» - 1 особі.
Взято 2 заяви від осіб з інвалідністю на забезпечення санаторно-куротним лікуванням.
Надано 2 учасникам АТО консультації щодо професійної та соціальної адаптації, проходження психологічної реабілітації та санаторно-курортного лікування.
Прийнято 11 заяв від постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи на надання матеріальної допомоги з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Нарахована та сплачена компенсація по втраті професійної працездатності 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Прийнято рішення про виплату матеріальної допомоги 2 непрацюючим малозабезпеченим особам.
Нарахована пільга 38 особам з інвалідністю по зору 1 та 2 групи та дітям з інвалідністю по зору.
Сектор державних соціальних інспекторів
Здійснено 221 обстеженя сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення – 12 особових рахунків;
- перерахунків пенсій – 36 особових рахунків.
Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 22 особових рахунка.
Відділ з питань праці та юридично-правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 12 грудня 2018 року становить 1544,5 тис. грн.
Надано 6 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Проведено реєстрацію 2 колективних договорів.
Підготовлено 3 програми для розгляду та затвердження на сесії міської ради.
Підготовлено 1 апеляційну скаргу, складено 3 клопотання до суду.
Відділ обліку і звітності
Протягом тижня здійснені виплати:
- на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю на загальну суму 146798,00 грн, в т.ч. за напрямами: протезно-ортопедичні вироби –71857,00 грн; взуття – 11300,00 грн; крісла колісні – 63641,00 грн;
- допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку на загальну суму 5465019,07 грн;
- державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя на суму 188921,86 грн;
- пільг та субсидій на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства на суму 23363,23 грн;
- компенсаційної виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян на загальну суму 42500,00 грн;
- стипендії сторічним на загальну суму 230,00 грн;
- інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства у сумі 234,96 грн;
- компенсації за шкоду заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення, у випадку звільнення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 2338,68 грн;
- одноразової допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам у сумі 1373,00 грн.
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
Станом на 14 грудня 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9092 внутрішньо переміщених осіб або 8024 сімей, в т.ч.:
- працездатних осіб – 1743;
- дітей – 1064;
- осіб з інвалідністю – 317;
- пенсіонерів – 5968.
За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 16 осіб (з них 15 вперше).
Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулася 33 внутрішньо переміщеної особи.
14 грудня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
- призначення (відновлення) соціальних виплат 62 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
- відмовлень у призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам не має.