Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 24 грудня по 29 грудня 2018 року

Протягом тижня прийнято 92 заяви про призначення соціальних допомог та субсидій

 в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 44;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 47.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 1.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 189 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 214 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 101 особова справа.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення              допомог та житлових субсидій – 31 громадянину.

Протягом робочого тижня відбулося 3 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 77 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 3 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

 Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Завантаження електронних файлів, оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право  на отримання пільг за листопад та                   грудень 2018 року - для 36 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 7 нових особових справ отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб – 14 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 41 особа.

Надано 4 запита, перевірено по відповідних обліках – 39 осіб та надіслано 20 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 68 осіб.

Проведено корегування коректності заповнення карток особових справ отримувачів  пільг – 245 осіб.

 Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Надано 6 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Підписано 1 акт приймання робіт (надання послуг) про забезпечення ТЗР. 

Обстежено 4 особи з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 23 особи.

Видана вкладка до посвідчення «Особи з інвалідністю внаслідок війни» - 1 особі.

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Прийнято від  1 особи з інвалідністю заяву на санаторно-курортне лікування.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 144 обстеження сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

 Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 10 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 39 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 25 особових рахунків.

Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 27 особових рахунків.

 Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 26 грудня 2018 року становить 1153,2 тис. грн.

Надано 3 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Прийнято 3 пакети документів для реєстрації колдоговорів.

Затверджено 3 програми на сесії міської ради.

Підготовлено 1 заяву до суду.

 Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • допомоги при народженні дитини на загальну суму 10320,00 грн.
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 226300,49 грн.;
  • на надання пільг та субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства у сумі 215,13 грн;

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 14 осіб (з них 11 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 11 внутрішньо переміщених осіб.

28 грудня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 40 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.