Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 14 по 18 січня 2019 року

Протягом тижня прийнято 265 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 174;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 50.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 41.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 103 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 184 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 106 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 92 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 3 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 72 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 4 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Завантаження електронних файлів - 8, оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за грудень 2018  року для 3 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 6 нових особових справ отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 18 осіб.

Проведено коригування коректності заповнення даних осіб у сегменті «Облік внутрішньо переміщених осіб» - 452 особи.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 52 особи.

Надано 5 запитів - на 19 осіб, перевірено по всім відповідним облікам – 158 осіб  та надіслано 36 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 88 осіб.

Відпрацювання списків пільгової категорії громадян в базі ЄДАРП, наданих відділом грошових виплат і компенсацій осіб – 480 осіб.

16 січня 2019 року було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про відмову надання довідки ВПО по 1 особі.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 37 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 10 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 5 осіб.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 3 особи з інвалідністю.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 3 особам.

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 1 особи.

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Прийнято від  1 особи з інвалідністю заяву на санаторно-курортне лікування.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 2 особам з інвалідністю та 2 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Прийнято заяви щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 4 осіб з інвалідністю та від 3 непрацюючих малозабезпечених осіб.

Надано консультацій  щодо подовження терміну заміни посвідчень особам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 15 громадянам.

Взято 2 заяви від осіб з інвалідністю на санаторно-курортне лікування.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 113 обстеження сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 11 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 46 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 6 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 16 січня 2019 року становить 921,3 тис. грн.

Надано 3 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Підготовлено виконання заходів з виробничого та невиробничого травматизму, виконання Плану заходів щодо організації роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю за 2018 рік, Регіонального плану заходів з виконання рекомендацій, викладених у заключних зауваженнях, наданих Комітетом ООН з прав осіб з інвалідністю, до першої доповіді України про виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю на період до 2020 року.

Прийнято участь у 3 судових засіданнях. Підготовлено 1 відзив на апеляційну скаргу. Підготовлено 4 клопотання до суду.

Ведеться робота щодо укладання договорів.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня поточного року через автоматизовану систему «Є-Звітність» надана річна бюджетна і фінансова звітність станом на 01.01.2019 по загальному фонду Місцевого бюджету 49 форм.

Здійснені виплати:

  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 1047445,92 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 18 осіб (з них 14 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 44 внутрішньо переміщені особи.

18 січня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 51 внутрішньо переміщеній особі на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.