Інформаційно – аналітична довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за 2018 рік в Управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради

Право громадян на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Задоволення справедливих вимог заявників є одним із найважливіших напрямів стабілізації розвитку громадянського суспільства

Робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому протягом 2018 року проводилась відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказів начальника управління.

Протягом 2018 року до управління всього надійшло 493 звернення, що   на 16,7% (-99) менше у порівнянні з 2017 роком (було 592 звернення), з них:

  • 187 (було 250) кількість звернень, що надійшли до управління поштою (письмові звернення) через органи вищого рівня (виконавчий комітет Добропільської міської ради).
  • 306 (було 342) загальна кількість усних звернень.

Усні звернення  були подані громадянами на:

- особистих прийомах начальника управління та заступників начальника управління – 228 звернень, що на 2,6% менше у порівнянні з 2017 роком (було 234 звернення);

- «пряму лінію» – 35 звернень, що відповідає кількості звернень у минулому році;

- виїзних прийомах начальника управління та заступників начальника управління – 43 звернення на 48 виїзних прийомах у містах Білицьке та Білозерське, селищі міського типу Новодонецьке та селищі Водянське (у 2017 році було проведено 82 виїзних прийоми, на яких побувало 73 особи).

За звітний період колективних звернень не надходило.

Кількість повторних звернень у порівнянні з 2017 роком зменшилася майже вдвічі на 45,6% і становить у звітному періоді 13 звернень, або 2,6% від загальної кількості звернень (було у 2017 році – 24 звернення, або 4% від загальної кількості звернень). Аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень залишається незгода заявників з наданими роз’ясненнями.

Серед питань, що турбували громадян основними були:

  • призначення та виплата допомог – 150 звернень, або 30,4 % від загальної кількості звернень;
  • призначення житлових субсидій - 133 звернення, або 27,0 % від загальної кількості звернень;
  • забезпечення санаторно – курортними путівками – 12 звернень, або 2,4% від загальної кількості звернень;
  • надання допомоги до Дня Перемоги – 10 звернень, або 2,0% від загальної кількості звернень;
  • надання матеріальної допомоги – 9 звернень, або 1,8% від загальної кількості звернень.

З метою забезпечення виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» наказом начальника управління від 20 грудня 2017 року № 150/02-13 затверджені графіки особистого і виїзного прийомів громадян керівництвом управління та телефонного зв’язку «Пряма лінія» на 2018 рік. Діє комісія з питань розгляду звернень громадян; затверджено план заходів щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до управління; створено «гарячі лінії», телефон «Довіри».

До вирішення питань, які були порушені у зверненнях залучалися начальники усіх структурних підрозділів управління.

За результатами розгляду звернень порушень не встановлено. Відповіді на звернення громадян виконавцями надаються вчасно.

З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян заступником начальника управління за звітний період систематично надавались консультації спеціалістам управління з питань підготовки відповіді на звернення, її форми та адресування; проводився аналіз зареєстрованих звернень громадян з висвітленням тематики порушених питань, тематики повторних звернень тощо.

В ЗМІ, веб-сайті виконкому публікуються матеріали роз`яснювального характеру та графіки прийому громадян керівництвом управління. З початку року опубліковано 35 статей в Добропільській міськрайонній газеті «Новий шлях», із них 5 статей щодо роботи зі зверненнями громадян (графіки, аналітична  довідка) та 104 статті на офіційному веб – сайті Добропільської міської ради.

Таким чином, робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі управління і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.