Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 11 по 15 березня 2019 року

Протягом тижня прийнято 133 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 115;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 14.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 4.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 158 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 27 сім’ям.
  • Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 150 сімʼям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 156 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 84 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 100 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 1 особи прийнято заяву за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Протягом тижня прийнято 18 заяв на надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

Прийнято звіти, щодо надання пільг на  житлово-комунальні послуги від 8 (восьми) підприємств надавачів ЖКП за лютий 2019.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 11 нових особових справ отримувачів пільг.

Розраховано пільгу 18 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за лютий 2019.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 25 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 92 особи.

Проведено перевірки списків ВПО по запитам  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості , Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по  – 4644 особі.

Видано 1 лист - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 18 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 5 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 26 осіб.

Надано 1 консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату психоневрологічного типу.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 1 непрацюючій малозабезпеченій особі та 2 особам з інвалідністю.

Прийнята 1 заява щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від  особи з інвалідністю.

Надано 7 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Прийнято 47 заяв на оздоровлення дітей.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 876 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 14 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 50 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 14 особових  рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 13 березня 2019 року виплачена.

Надано 3 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Розглянуті 2 пакети документів для реєстрації колективних договорів.

Зареєстровано 4 колдоговорів, змін та доповнень до них.

Ведеться підготовча робота щодо затвердження Програми «Ветеран» на 2019 рік на сесії міської ради. Рішенням виконкому міської ради внесені зміни до складу комісії з питань БЖН.

12.03.2019 року проведено засідання БЖН.

Підготовлено листи-запити щодо виконання квартальних звітів, а саме: Стратегія подолання бідності; Заходи з травматизму, План заходів з реалізації Стратегії інтеграції ВПО.

Ведеться робота щодо укладання договорів з підприємствами, установами та організаціями, укладено договорів - 1, додаткових угод - 2.

Прийнято участь у 2-х судових засіданнях.

Ведеться підготовча робота щодо проведення конкурсу на вакантну посаду. Ведеться підготовча робота щодо заповнення декларацій.

Підготовлено 10 наказів з кадрової роботи.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 6201,50 грн;
  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя 194165,99 грн;
  • компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, та допомоги на оздоровлення, у разі звільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 6568,68 грн;
  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку на загальну суму 5196790,22 грн;
  • грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 54810,00 грн;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 8376,13 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю за напрямом протезно-ортопедичні вироби в сумі 74520,00 грн;
  • грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю внаслідок війни в сумі 524,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 38 осіб (з них 25 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 24 внутрішньо переміщені особи.

15 березня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 48 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.