Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 25 по 29 березня 2019 року
Протягом тижня прийнято 95 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:
- допомог та компенсацій – 88;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 6.
- субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 1.
Протягом тижня призначено:
- державних соціальних допомог та компенсацій – 163 сім’ям;
- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг –31 сім’ї.
- Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 32 сімʼям.
Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 71 особову справу.
Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 53 громадянам.
Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 92 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг
Протягом тижня прийнято 7 заяв на надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.
Взято на облік та введено до ЄДАРП 10 нових особових справ отримувачів пільг.
Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 76 осіб.
Проведено перевірки списків ВПО відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по – 1360 особам.
Видано 2 листи - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення
Видано 5 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації далі (ТЗР).
Підписано та укладено 2 договори та 8 актів приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР.
Надано 3 консультації особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.
Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 26 осіб.
Надано консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату психоневрологічного типу - 4 особам.
Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 30 осіб.
Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 2 осіб.
Надано 2 консультації особам з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.
Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 1 особі з інвалідністю.
Надано 4 консультації особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.
Нарахована компенсація за продукти харчування 170 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Прийнято 13 заяв від 9 батьків на дитяче оздоровлення.
Сектор державних соціальних інспекторів
Здійснено 1811 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.
Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій
Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:
- нового призначення – 29 особових рахунків;
- перерахунків пенсій – 63 особових рахунків.
Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 12 особових рахунків.
Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 20 особових рахунка.
Відділ з питань праці та юридично-правової роботи
Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 27 березня 2019 року виплачена.
Надано 5 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.
Розглянуті 4 пакети документів для реєстрації колективних договорів, надано 4 рекомендації.
26 березня 2019 року проведено засідання міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Направлено 2 апеляційні скарги до Донецького апеляційного суду.
Підготовлені матеріали по 2-х судових засіданнях.
Ведеться робота щодо укладання договорів.
Відділ обліку і звітності
Протягом тижня здійснені виплати:
- щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 263457,76 грн;
- на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 220472,80 грн, в т.ч. за напрямами: крісла колісні – 88932,00 грн, протезно-ортопедичні вироби – 119970,80 грн, взуття – 2668,00 грн, протези молочної залози – 8902,00 грн;
- субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 1506136,25 грн;
- компенсації за шкоду заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення, у випадку звільнення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 94,90 грн;
- грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю внаслідок війни в сумі 917,00 грн;
- компенсації особам з інвалідністю на бензин у сумі 5301,60 грн;
- пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 11269,45 грн;
- допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату. Загальна сума за всіма видами допомог складає 819105,59 грн;
- пільг на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства в сумі 1405910,41 грн;
- на соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги у сумі 21520,14 грн;
- пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку в сумі 5547,76 грн;
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 18 осіб (з них 15 вперше).
Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 33 внутрішньо переміщені особи.
29 березня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:
- призначення (відновлення) соціальних виплат 39 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
- відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради було розміщено 3 статті, а саме: «До уваги споживачів, які одержують житлову субсидію», «До уваги внутрішньо переміщених осіб!», «Розмір разової грошової допомоги, передбаченої законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань».