Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 01 по 05 квітня 2019 року

Протягом тижня прийнято 172 заяви про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 141;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 26.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 5.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 151 сім’ї;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг –54 сім’ям.
  • Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 8 сімʼям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 57 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 60 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 133 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Протягом тижня прийнято 3 заяви на надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 12 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 90 осіб.

Проведено перевірки списків ВПО відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по  – 1226 особам.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 1 особі; 2 посвідчення та 1 вкладка особам з інвалідністю внаслідок війни, 1 лист - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 9 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації далі (ТЗР).

Підписано  та укладено 1 договір та 3 акти приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР.  

Надано 10 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 6 осіб.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 2 особи з інвалідністю.

Прийнято 1 заяву щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату психоневрологічного типу.

Надано  консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату психоневрологічного типу - 2 особам.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома»  від 2 осіб.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Укладено 2 договори щодо надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам чи закладам відпочинку, для оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Надано 3 консультації особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Прийнято 9 заяв від 4 батьків на дитяче оздоровлення.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 1194 перевірки сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 4 особових рахунка;
  • перерахунків пенсій – 10 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 86 особових  рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 3 квітня 2019 року виплачена.

Надано 2 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Підготовлені рішення для реєстрації 4 колдоговорів, змін та доповнень до них.

Готується для реєстрації на засіданні виконкому міська програма підтримки та інтеграції внутрішньо переміщених осіб в м. Добропілля на 2019 – 2020 роки, з подальшим затвердженням її на сесії міської ради.

Підготовлені матеріали по 2-х судових засіданнях.

Ведеться робота щодо укладання договорів.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня через автоматизовану систему «Є – Звітність» надана проміжна фінансова та бюджетна звітність по загальному фонду державного бюджету за І квартал 2019 року за КПКВК 2501130, 2501200, 2501480, 2505150, 2507030.

Проведено звіряння розрахунків за надані пільги, субсидії та послуги з підприємствами - надавачами послуг станом на 01.04.2019.

Здійснені виплати на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю за напрямом протезно-ортопедичні вироби в сумі 44064,16 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 19 осіб (з них 15 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 33 внутрішньо переміщені особи.

05 квітня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 62 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради було розміщено 3 статті, а саме: «Багатодітні сім'ї отримуватимуть грошову допомогу», «Графік проведення виїзного прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення Добропільської міської ради на 2 квартал 2019 року» і «Графік роботи мобільного соціального офісу управління соціального захисту населення Добропільської міської ради на 2 квартал 2019 року».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.