Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 15 по 19 квітня 2019 року

Протягом тижня прийнято 77 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 70;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 5
  • Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 2 сім’ям.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 206 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг –15 сім’ям.
  • Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 8 сімʼям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 24 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 50 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 86 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Прийнято звіти, щодо надання пільг на  житлово-комунальні послуги від 4  (чотирьох) підприємств надавачів ЖКП  за березень 2019.

Розраховано пільгу 16 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за березень 2019.

Проведено нарахування пільги на тверде паливо особам з інвалідністю по зору за березень 2019 – 2 особам.

Протягом тижня прийнято 2 заяви на надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 8 нових особових справ отримувачів пільг.

Внесення даних в електронні картки пільговиків в Єдиний державний автоматизований реєстр  – 3500 карток.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 78 осіб.

Проведено перевірки списків ВПО відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості , Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по  – 1960 особам.

Видано 4 листи - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 26 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації далі (ТЗР).

Укладено 5 договорів та підписано 4 акти приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР. 

Надано 12 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 6 осіб.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.

Надано  консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату  психоневрологічного  типу - 1 особІ.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано 3 консультації особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Прийнято 4 заяви від 3 батьків на дитяче оздоровлення.

Видано посвідчення 6 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 20 осіб.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 120 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 23 особових рахунка;
  • перерахунків пенсій – 47 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 5 особових  рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 17 квітня 2019 року відсутня.

Надано 4 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

19 квітня 2019 року проведено засідання ради з питань безпечної життєдіяльності населення.

Підготовлена 1 заява до суду, ведеться претензійно – позовна робота.

Підготовлено та направлено 4 заяви до відділу ДВС щодо стану здійснення виконавчого провадження.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 884304,11 грн;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 9266,61 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 126024,76 грн., в тому числі за напрямками: протезно-ортопедичні        вироби - 117279,76 грн, протези молочної залози - 8745,00 грн;
  • пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 15381,24 грн;
  • щомісячної допомоги студентам-сиротам у сумі 3300,00 грн;
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 12375,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 25 осіб (з них 19 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 28 внутрішньо переміщених осіб.

19 квітня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 46 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради було розміщено 3 статті, а саме: «Оздоровлення в Центрі реабілітації дітей «Сергіївка», «До Дня охорони праці в Україні», «Гранична вартість послуг з психологічної реабілітація учасників АТО».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.