Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 22 по 26 квітня 2019 року

Протягом тижня прийнято 135 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 127;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 7
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 1 сім’ї.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 43 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 4 сім’ям.
  • Субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 3 сімʼям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 11 особова справа.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 50 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 65 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 1 особи прийнято заяву за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Протягом тижня прийнято 3 заяви на надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 10 нових особових справ отримувачів пільг.

Внесення даних в електронні картки пільговиків в Єдиний державний автоматизований реєстр  – 2300 карток.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 86 осіб.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по 85 особам.

Видано 4 листи талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 5 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації ( далі-ТЗР).

Підписано 4 акти приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР. 

Надано 6 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 16 осіб.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 2 непрацюючим малозабезпеченим особам та 4 особам з інвалідністю.

Надано 8 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Прийнято 4 заяви від 3 батьків на дитяче оздоровлення.

Видано посвідчення 18 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 30 осіб.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 133 перевірки сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 6 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій –19 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 22 особових  рахунків.

Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 15 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 24 квітня 2019 року відсутня.

Надано 8 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Прийнято 4 пакети документів для реєстрації колективних договорів, змін та доповнень до них.

Ведеться робота з відзначення у 2019 році Дня охорони праці в м. Добропілля.

Ведеться претензійно – позовна робота.

Підготовлено 1 заяву на ДВС щодо відкриття виконавчого провадження, 1 запит до ДВС щодо стану виконавчого провадження, 3 розрахунки сум судового збору для подання позовної заяви до Добропільського міськрайонного суду.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 884304,11 грн;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 9266,61 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 126024,76 грн, в тому числі за напрямками: протезно-ортопедичні вироби - 117279,76 грн, протези молочної залози - 8745,00 грн;
  • пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 15381,24 грн;
  • щомісячної допомоги студентам-сиротам у сумі 3300,00 грн;
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 12375,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 15 осіб (з них 11 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 55 внутрішньо переміщених осіб.

26 квітня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 42 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 3 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради була розміщена 1 стаття, а саме: «До уваги громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи!».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБСАЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська військова адміністрація. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській військовій адміністрації та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.