Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу обліку та звітності виконкому Добропільської міської ради
Основні професійні та кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- повна вища освіта відповідного напрямку підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування на посаді спеціаліста не менше 1 року;
- практичний досвід роботи з персональним комп’ютером;
- вільне володіння державною мовою.
Іспит складається державною мовою письмово на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про публічні закупівлі», «Про аренду державного та комунального майна», Бюджетного кодексу України, та інших законодавчих актів України
Необхідні документи:
- письмова заява на ім’я голови конкурсної комісії;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
- копії документів про освіту;
- оригінали інших документів для підтвердження відповідності умовам конкурсу;
- копія паспорта;
- копія ідентифікаційного номера платника податків;
- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;
- копія військового квитка (за наявності);
- подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік за формою, що визначається НАЗК;
- 2 фотокартки розміром 4х6.
Термін прийняття документів: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Довідки за адресою: м. Добропілля, вул.Першотравнева, 83, 2 поверх , каб. № 202, тел. 2–79–08