ПОРЯДОК використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Доводимо до відома, що департаментом агропромислового розвитку та земельних відносин облдержадміністрації (далі – департамент) здійснюються організаційні заходи щодо належного виконання постанови Кабінету міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 ( в редакції постанови КМУ від 10 березня 2021 року № 185 ) « Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» (із змінами) ( далі – Порядок).

Розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 21 квітня 2021 року № 348/5-21 «Про обласну комісію з прийняття рішень щодо компенсації витрат, здійснених суб’єктами господарювання для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» утворено обласну комісію та затверджено її персональний склад.

Відповідно до Порядку отримувачами бюджетних коштів є суб’єкти господарювання – юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми та форми власності і фізичні особи – підприємці, що проводять діяльність у галузях садівництва, виноградарства та хмелярства.

Суб’єктами господарювання, які закладають плодово-ягідні насадження, виноградники та хмільники, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації витрат ( без урахування податку на додану вартість), здійснених у період з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року на:

  • придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю ( далі

– садивний матеріал ), - у розмірі до 80 відсотків здійснених витрат (після проведення ними садіння або ремонту насаджень);

  • проведення робіт та придбання матеріалів для спорудження шпалер і встановлення

систем краплинного зрошення ( далі – роботи), у розмірі до 50 відсотків здійснених витрат (після завершення монтажних робіт);

            3)  закупівлю техніки, механізмів та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві ( далі – техніка, механізми та обладнання) згідно із затвердженням Мінагрополітики переліком такої техніки, механізмів та обладнання, - у розмірі до 30 відсотків їх вартості.

Суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня обласним комісіям документи:

  • для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і роботи (підпункт 1 пункту 9 Порядку);
  • для отримання компенсації витрат на техніку, механізми та обладнання ( підпункту 2 пункту 9 Порядку).

Компенсація витрат за садивний матеріал не може перевищувати нормативи, у межах яких проводиться часткове відшкодування їх вартості, затверджені Мінагрополітики ( наказ № 74 від 07.07.2021 «Про затвердження нормативів, форм звітності, переліку техніки, механізмів та обладнання, передбачених для надання державної підтримки виробників плодів, ягід, винограду та хмелю»).

Суб’єктам господарювання – виробникам плодів, ягід, винограду та хмелю, які провадять сільськогосподарську діяльність з обробки, переробки та/або консервації плодів, ягід, винограду та хмелю, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації до 50 відсотків вартості ( без урахувань податку на додану вартість):

  • нового будівництва та реконструкції холодильників для зберігання плодів, ягід, столових

сортів винограду та хмелю власного виробництва, цехів первинної переробки винограду, плодів та ягід власного виробництва, об’єктів із заморожування плодово-ягідної продукції (далі – об’єкти);

  • придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування

плодів ягід та хмелю власного виробництва, ліній з переробки плодів, ягід та технічних сортів винограду власного виробництва на соки, пюре, виноматеріали (далі – лінії) після завершення

пусконалагоджувальних робіт.

Компенсації підлягає вартість об’єктів, введених в експлуатацію з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року, та/або вартість ліній, придбаних у той самий період.

Для отримання компенсації вартості об’єктів суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня комісії Мінагрополітики документи ( пункт 10 порядку).

Одноразово у 2021 році суб’єкти господарювання можуть отримати компенсацію за період з 2019 по 2020 роки за напрямами та у розмірі, визначеними підпунктами 1 і 2 пункту 4 та пунктом 5 Порядку.

Для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і роботи за зазначений період суб’єкти господарювання подають до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року обласним комісіям перелік документів, визначений підпунктом 1 пункту 9 Порядку.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо відповідні насадження не обліковуються на їх балансі на дату подання документів.

Обласні комісії проводять відповідно до пункту 9 Порядку перевірку поданих документів та незалежно від результатів розгляду документів забезпечують надходження до Мінагрополітики відповідно до 15 вересня або 1 листопада 2021 року зведених відомостей про фактичні витрати та попередні обсяги компенсації, висновків за результатами аналізу отриманих документів та актів про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, а в разі надходження відповідного запиту Мінагрополітики – інші підтверджені документи.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

До комісії Мінагрополітики суб’єкти господарювання подають до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року:

документи, зазначені у пункті 10 Порядку, - для отримання компенсації за об’єкти, введені в експлуатацію у період з 2019 по 2020 роки;

документи, зазначені у пункті 11 Порядку, - для отримання компенсації за лінії, придбані у період з 2019 по 2020 роки.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року включно.

Документи,подані не в повному обсязі, повертаються Мінагрополітики суб’єкту господарювання в десятиденний строк.

Документи,що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Компенсації підлягає вартість основних фондів, підтверджена актами приймання-передачі(внутрішнього переміщення) основних засобів та/або приймання-здачі відремонтованих,реконструйованих та модернізованих об’єктів (№ ОЗ-1,ОЗ-2), які передбачені проектно-кошторисною документацією.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо придбані у цей період лінії на момент подання документів до комісії Мінагрополітики не обліковуються на їх балансі.

У разі коли суб’єкт господарювання отримував у період з 2019 по 2020 роки компенсації, доплата здійснюється в межах встановленого для кожного напряму розміру державної підтримки з відрахуванням вже сплачених сум компенсації.

logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.