ІНФОРМАЦІЯ про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік
Відповідно до основних вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників, управлінням соціального захисту населення Добропільської міської ради забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд.
За результатами вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді в установлені законодавством строки. Порушень вимог нормативно – правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян не було.
Протягом 2017 року до управління соціального захисту населення Добропільської міської ради (далі – Управління) надійшло 592 звернення громадян, що на 363 звернення (або на 38%) менше у порівнянні з 2016 роком (у 2016 році – 955). Із загальної кількості звернень:
- 250 – письмових звернень, (або 42,2%), що на 365 звернень (або 59,3%) менше в порівнянні з минули м роком (у 2016 році – 615, або 64,4%);
- 342 – усних звернення, (або 57,8%), що на 2 звернення (або 0,6%) більше в порівнянні з минулим роком (у 2016 році – 340, або 35,6%).
Усні звернення від громадян надійшли:
- на особистому прийомі в Управлінні – 234 (2016 рік – 224);
- на виїзних прийомах керівництвом Управління – 72 (2016 рік – 82);
- через «Пряму лінію» – 35 (2016 рік – 34).
Усі письмові звернення надійшли до Управління через органи вищого рівня, а саме через Виконавчий комітет Добропільської міської ради.
За 2017 рік до Управління надійшло 24 повторних звернення, що на 5 звернень (або 26,3%) більше порівняно з минулим роком (у 2016 році – 19).
Колективних звернень до Управління протягом звітного періоду не надходило.
Актуальними залишаються питання надання державних соціальних допомог сім’ям з дітьми. У звітному періоді з даних питань Управлінням розглянуто 236 звернень громадян, або 39,9% від загальної кількості звернень (2016 рік – 333, або 34,9%).
У зв’язку з підвищеною актуальністю у суспільстві питання надання житлових субсидій фахівцями Управління розглянуто 115 звернень з цього питання, або 19,4% від загальної кількості звернень (2016 рік – 327, або 34,2%).
Продовжували надходити звернення з питань забезпечення санаторно – курортними путівками – 19 звернень (2016 рік – 16); встановлення статусу – 19 звернень (2016 рік – 12); надання матеріальної допомоги – 11 звернень (2016 рік – 4) та інших питань, що входять до компетенції Управління.
Належна увага приділяється зверненням, що надійшли від інвалідів Великої вітчизняної війни та інших категорій заявників. Протягом 2017 року до Управління надійшло 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної Війни, яке було розглянуто у визначений законодавством строк.