ІНФОРМАЦІЯ про підсумки проведеної роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року в Управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради
Відповідно до основних вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників, управлінням соціального захисту населення Добропільської міської ради забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд. За результатами вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді в установлені законодавством строки. Порушень вимог нормативно – правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян не було.
Протягом І півріччя 2018 року до управління соціального захисту населення Добропільської міської ради (далі – Управління) надійшло 248 звернень громадян, що на 86 звернень (або на 26%) менше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (у І півріччі 2017 року – 334). Із загальної кількості звернень:
- 102 – письмових звернення, (або 41,1%), що на 54 звернення (або 34,6%) менше в порівнянні з минулим роком (у І півріччі 2017 року – 156, або 46,7%);
- 146 – усних звернення, (або 58,9%), що на 32 звернення (або 18%) менше в порівнянні з минулим роком (у І півріччі 2017 року – 178, або 53,3%).
Усні звернення від громадян надійшли:
- на особистому прийомі в Управлінні – 108 (І півріччя 2017 року – 119);
- на виїзних прийомах керівництвом Управління – 22 (І півріччя 2017 року – 43);
- через «Пряму лінію» – 16 (І півріччя 2017 року – 16).
Усі письмові звернення надійшли до Управління через органи вищого рівня, а саме через Виконавчий комітет Добропільської міської ради.
За І півріччя 2018 року до Управління надійшло 4 повторних звернення, що на 5 звернень (або 55,6%) менше порівняно з минулим роком (у І півріччі 2017 року – 9).
Колективних звернень до Управління протягом звітного періоду не надходило.
Актуальними залишаються питання надання державних соціальних допомог сім’ям з дітьми. У звітному періоді з даних питань Управлінням розглянуто 92 звернення громадян, або 34,8% від загальної кількості звернень (І півріччя 2017 року – 129, або 37,4%).
У зв’язку з підвищеною актуальністю у суспільстві питання надання житлових субсидій фахівцями Управління розглянуто 34 звернення з цього питання, або 12,9% від загальної кількості звернень (І півріччя 2017 року – 69, або 20%).
Продовжували надходити звернення з питань забезпечення санаторно – курортними путівками – 8 звернень (І півріччя 2017 року – 7); встановлення статусу – 6 звернень (І півріччя 2017 року – 10); надання матеріальної допомоги – 4 звернення (І півріччя 2017 року – 5) та інших питань, що входять до компетенції Управління.